2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

سکانسی غمناک ازسریال جلال ؛ فروش فرزند راضیه به کوره آجرپزی

راضیه زنی است متعهد و قوی که زندگی اش دستخوش تحولات بسیاری است ماجرای فروش فرزندش به کوره اجرپزی را اینجا ببینید

جامعه پویا - سریال جلال ماجرای قیام مردم تبریز در سالهای پیش از انقلاب است که در این میان داستان زندگی زوجی به نام جلال و راضیه به عنوان محور اصلی داستان مطرح می شود. 

راضیه زنی است روستایی که با اینکه می داند شوهرش خلافکار است اما پای او ایستاده و از زندگی اش مراقبت می کند او براثر جذام فرزندش را از دست داده و فرزند خوانده اش هم توسط خانواده اش به یک کوره آجرپزی فروخته شده است. او حالا درگیر مبارزات شوهرش شده است. جلال به خاطر کینه یک سرگرد شهربانی به نام سرگرد مراد فخاری با بازی هادی افتخارزاده همیشه تحت تعقیب است و راضیه هم او را تنها نمی گذارد. 

نقش جلال شوهر مرضیه را در این سریال عمار تفتی بازی می کند. نقش راضیه را هم حمیرا ریاضی بازی می کند. انها دختری به نام سارا با بازی

سنا پورسعیدی دارند و نقش  اسماعیل داماد خانواده را هم رضا آبپاک بازی می کند. 

سریال جلال یک ملودرام است که در 6 فصل ساخته شده است . فصل اول این سریال به جوانی جلال و راضیه می پردازد و فصل ماجرای قیام مردم تبریز علیه ظلم شاه رژیم گذشته است. 

سکانسی از این سریال با بازی حمیرا ریاضی در نقش راضیه و سنا پورسعیدی در نقش سارا را اینجا ببینید 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.