2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
عکس جدید مریم کاویانی در کنار همسر دیپلماتش

عکس جدید مریم کاویانی در کنار همسر دیپلماتش

مریم کاویانی بازیگری که با رامین مهمانپرست سفیر ایران در لهستان ازدواج کرد عکسی از خودش و شوهرش منتشر کرد. اینجا را ببینید

جامعه پویا -مریم کاویانی بازیگری که دو سال قبل با یک دیپلمات ازدواج کرد عکسی از خودش و همسرش دیپلماتش منتشر کرد. 
مریم کاویانی بازیگر که در سال 49 متولد شده است دو سال قبل بعد از فوت همسر اول رامین مهمانپرست با او ازدواج کرد. رامین مهمان پرست هم اکنون سفیر ایران در لهسان است و آنها بعد از ازدواج به لهستان رفتند. 


مریم کاویانی در مراسم ختم همسر رامین مهمانپرست نیز دیده شده و عکس هایی از او منتشر شد. مدت کوتاهی بعد از فوت همسر رامین مهمانپرست خبر ازدواج او با یک هنرپیشه در فضای رسانه ای پیچید و خبرساز شد. در آن زمان مریم کاویانی یک فیلم و یک سریال در سینما و تلویزیون در حال اکران داشت. هرچند ازدواج او با یک فرد سیاسی باعث شد شغل بازیگری را کنار بگذارد اما مریم کاویانی همچنان در فضای مجازی فعال است. 

مریم کاویانی با انتشار این  عکس از خودش و همسر سفیرش نوشت : 

 

مریم کاویانی و همسرش


سلام بر همه همراهانى كه من را در اینجا حمایت مى كنند.
امیدوارم در این روزگار سخت دوام بیاوریم و در كنار هم شاهد پایانش باشیم.
آمین

مریم کاویانی با اینکه بعد از ازدواجش دیگر بازیگری نکرده است اما همچنان خود را بازیگر معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: عکس عاشقانه مریم کاویانی کنار همسر دیپلماتش


بیوگرافی مریم کاویانی 


مریم کاویانی در سال 1349 در اهواز متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری است.او به طور اتفاقی وارد سینما شد و آنقدر این شغل خوشش امد که در سینما و تلویزیون ماند. درآمد خوب و دیده شدن دو خصیصه ای بود که بازیگری داشت و مریم کاویانی به همین دلیل بازیگری را ادامه داد او از پدر و مادری بابلی زاده شده است. اولین کار او یک اثر سینمایی به نام رویای جوانی به کارگردانی نادر مقدس بود و پس از آن تردست، اسپاگتی در هشت دقیقه، مخمصه و هوو به ایفای نقش پرداخت.

 


مریم کاویانی یکبار ازدواج کرده و جدا شده بود و سالها بود که تنها زندگی می کرد. اولین بار عکس مریم کاویانی در مراسم ختم همسر اول رامین مهمانپرست که دچار بیماری صعب العلاجی بود و فوت کرد خبرساز شد و مدت بسیار کوتاهی بعد از ان خبر ازدواج این دو منتشر شد. آنها اولین بار در فرش قرمز فیلم قرارمون پارک شهر دیده شدند. 
مریم کاویانی بعد از ازدواج در محل زندگی همسرش یعنی لهستان ساکن شده و تا پایان دوران ماموریت رامین مهمانپرست سفیر ایران در لهستان آنجا خواهد بود

 


بیوگرافی رامین مهمان پرست 


رامین مهمان پرست همسر دوم مریم کاویانی است و البته مریم کاویانی هم همسر دوم رامین مهمان پرست است. این دو در سال 97 با هم ازدواج کردند. رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه در زمان دولت محمود احمدی نژاد بود. رامین مهمان پرست متولد سال 1339 است و 10 سال از همسر دومش بزرگتر است. 
او هم اکنون ساکن لهستان است. 
 مهمان پرست همچنین سابقه فعالیت به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و قزاقستان و مدیرکل هماهنگی امور فرهنگی و معاون مدیرکل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه را دارد. رامین مهمانپرست اردیبهشت سال ۱۳۹۲ به علت کاندیداتوری ریاست‌جمهوری از سمت خود استعفا کرد. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.