2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
شبنم قربانی ، سوپراستار جدید سینمای ایران

شبنم قربانی ، سوپراستار جدید سینمای ایران

شبنم قربانی بازیگرجوانی که در دو انتخابش بسیار خوش درخشیده است حالا به سمت سوپراستار شدن می رود. همه چیز درباره شبنم قربانی را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -شبنم قربانی بازیگر جوانی است که با بازی در فیلم اولین برف با یک فوق ستاره در ایران هم بازی شد و سپس در سریال ملکه گدایان نقش آفرینی کرد. 
شبنم قربانی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و حالا در حال تبدیل شدن به یک سلبریتی است. او دانش اموخته بازیگری  است و در اولین حضورش در سینما با شهاب حسینی هم بازی شد. شبنم قربانی در سریال خانگی ملکه گدایان نیز با ستاره های دیگر از جمله باران کوثری و الها کردا هم بازی شده است. 

 

شهاب حسینی و شبنم قربانی
حضور در جشنواره برلین در اولین حضور سینمایی


شبنم قربانی در اولین حضور سینمایی اش در فیلم اولین برف  که با نام "هر روزی اکنون "در بخش نسل جشنواره برلین حضور پیدا کرد. فیلم اولین برف ماحرای زندگی پسربچه ای 13 ساله است که در یکی از روستاهای فنلاند زندگی می کند و چون درخواست پناهندگی خانواده اش پذیرفته نشده زندگی او دگرگون می شود.  نشریه اسکرین فیلم فنلاندی « هر روزی اکنون» با بازی شهاب حسینی را در فهرست مهم ترین آثار اروپایی، مورد توجه جشنواره های سینمایی در سال ۲۰۲۱ قرار داد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدایان

 

شبنم قربانی
در این فیلم شینم قربانی بازی قابل قبولی را در کنار شهاب حسینی به نمایش می‌گذارد. فیلم «هر روزی اکنون» را حامی رمضان سینماگر ایرانی-فنلاندی با سرمایه‌گذاری یک کمپانی فنلاندی ساخته و در آن شهاب حسینی در کنار شبنم قربانی ایفاگر نقش‌های اصلی هستند. این فیلم تا حدودی الهام گرفته از تجارب شخصی حامی رمضان در زمان ورود به کشور فنلاند در سال ۱۹۹۰ میلادی است. «لائورا برن» بازیگر فنلاندی نیز در کنار سینا کشوری و کمیا اسکندری در فیلم «به زودی» ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم در ۶ بخش بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری، بهترین صدا و بهترین بازیگر نقش اصلی مرد (شهاب حسینی) کاندیدای جوایز «یوسی»، مهمترین جوایز سینمایی در کشور فنلاند شده است.

 

 

اولین تجربه با حضور در جشنواره بین المللی

 

فیلم «هر روزی اکنون» می‌تواند سکو پرشی برای شبنم قربانی باشد. او اولین بازی جلو دوربین خود را در سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان در سال ۱۳۹۶ داشت. در آن سریال نقش «مهندس حریرچی» را بازی می‌کرد. اولین تجربه بازیگری شبنم قربانی در کنار چهره های سرشناس دنیای هنر رقم خورد و یکی از کارهای موفق کارنامه هنری او شد و بازی در کنار هنرمندانی چون فاطمه گودرزی و شهره سلطانی به تجربیات او در دنیای بازیگری افزود.

شبنم قربانی در ملکه گدایان


انتخابهای درست شبنم قربانی


شبنم قربانی سه کار بیشتر انجام نداده اما حضور موفقش در سینما به دلیل انتخابهای درست و دقیق است. شبنم قربانی در سریال لحظه گرگ و میش نقش همسر هادی با بازی حسام محمودی  را ایفا می کرد. او در این سریال نقش حاشیه ای داشت اما به خوبی دیده شد. شبنم قربانی دنبال ستاره شدن است اما نه به هر قیمتی او تلاش دارد پله های ترقی را یکی یکی طی کند و از راههای درست تصمیم دارد اینکار را بکند. 
با توجه به موفقیتی که او این روزها در هر روزی اکنون به دست آورده و بازی بسیار جذابش در سریال ملکه گدایان باید گفت شبنم قربانی اگر به انتخابهای درست ادامه دهید سوپراستار جدیدی در سینمای ایران خواهد بود. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.