2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نگاهی بر سریال سیاوش ؛ سرنوشت سیاوش بعد از مرگ مرجان

نگاهی بر سریال سیاوش ؛ سرنوشت سیاوش بعد از مرگ مرجان

مرگ مرجان نامزد سیاوش در سریال سیاوش یک ضلع مثلث عشقی را حذف کرده ، سرنوشت سیاوش در این سریال چه خواهد شد. اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -سریال سیاوش که سریالی عاشقانه است که در همان ابتدا با تشکیل یک مثلث عشقی تکلیفش را با مخاطب روشن می‌کند. 
سیاوش با بازی میلاد کی مرام جوان کشتی گیری است که با دختری به نام مارال با بازی ترلان پروانه رابطه دارد اما سیاوش کم‌کم متوجه تفاوتهای زیادی بین خودش و مارالا می‌شود و این رابطه را پایان می‌دهد. مارال اما این رابطه را پایان نداده. سیاوش بعد از مدتی با دختری به نام مرجان وارد رابطه می‌شود و این رابطه به عشق می‌انجامد و آنها با هم نامزد می‌کنند.

 

اما مارال با طرح نقشه ای همچنان به دنبال به دست آوردن سیاوش است. او از بیماری مرجان استفاده کرده و می‌داند که سیاوش پول ندارد هزینه درمان نامزدش را بدهد پس او چاره ای ندارد بجز اینکه از پدر مارال پول قرض بگیرد. سیاوش اردوی تیم ملی را که برای قهرمانی جهان در آن مبارزه می‌کرد رها می‌کند و به سراغ پدر مارال می‌رود تا پول بگیرد و پدر مارال شرط اینکار را بازگرداند مارال قرار می‌دهد. سیاوش از مرجان دور می‌شود. 

 


در این بخش گره دوم داستانی ایجاد می‌شود و به سیاوش خبر می‌دهند مرجان زیر عمل جراحی مرده‌است. حالا سیاوش مانده و مارالی که عقدش کرده اما دوستش ندارد. 
از این قسمت نقش مارال پررنگ می‌شود و تلاش می‌کند تا سیاوش را به دست آورد اما آیا موفق می‌شود؟
در قسمت‌های بعدی با شخصیت جیران مواجه خواهیم شد. نقش جریان در این سریال را سوگل خلیق بازی می‌کند. جیران دختری عاصی از سختگیری‌های خانوادگی در طبقه فرودست جامعه است. او به دنبال آزادی و خوشبختی است که در مسیر سیاوش قرار می‌گیرد. آن هم در شرایطی که سیاوش نامزدش را از دست داده و ناخواسته اسیر دست مارال و پدرش شده است. 

 


هرچند به نظر می‌رسید این مثلث عشقی پایان یافته اما با حضور جیران دوباره این مثلث عشقی شکل می‌گیرد. حالا سیاوش که به نظر می‌رسد به عمد نام شخصیت سیاوش انتخاب شده است میان عشق و قدرت باید یکی را انتخاب کند و دوباره گره داستانی شکل خواهد گرفت. 
اما نکته دیگر که باید در این سریال به آن توجه کرد حضور دوست سیاوش است . او که با خانواده مارال در ارتباط است در بخشی از این سریال رقیب عشقی سیاوش بوده است. پسری که با سیاوش تا شمال کشور می‌رود تا مارال را پیدا کند و سکانسی وقتی می‌گویند مارال مرده است به گریه می‌افتد و سیاوش را مقصر می‌داند.  واکنش‌های عاشقانه این جوان نشان از رازی بزرگ نسبت به مارال دارد و به نظر می‌رسد یک مثل عشقی دیگر نیز در این سوی داستان شکل خواهد گرفت. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.