2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
فصل دوم سریال سیاوش کی پخش می شود

فصل دوم سریال سیاوش کی پخش می شود

فصل اول سریال سیاوش درحالی پایان یافت که گره های داستانی آن باز نشده است. جزئیاتی از فصل دوم این سریال را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -آخرین قسمت فصل اول سریال سیاوش در حالی به پایان رسید که قصه آن نیمه تمام مانده است و باید منتظر فصل دوم آن بود. 


سریال سیاوش ماجرای زندگی سه دوست است که در جوانی رفاقت زیادی با هم داشتند و به دلایل مختلف از هم جدا شدند ، کمال، مرتضی و نصرت سه دوست هستند که در جوانی کنار هم قرار گرفتند و رویاهای بزرگی را دنبال می کردند که زندگی چیز دیگری را برای آنها رقم زد. 
در فصل اول سریال سیاوش دیدیم که کمال ساقی برای نگهداری از سیاوش زندگی شخصی اش را قربانی و همسرش او را ترک کرد. 

میلاد کی مرام در نمایی از سریال سیاوش


سیاوش که تصور می کرد آخرین فرزند خانواده است با حرف های صابر متوجه شد که اشتباه می کرده و او پسر کمال نیست و راز زندگی سیاوش برملا شد و مشخص شد پدر او مرتضی است. سیاوش با بازی میلاد کی مرام برای اینکه راز زندگی اش را بداند به سراغ زنی می رود که تصور می کرده مادرش است این زن همه چیز را برای او می گوید و توضیح می دهد که اگر کمال را ترک کرد برای این بود که همه توجه کمال به سیاوش بوده و به بچه های دیگرش توجه نمی کرده است. 

بیشتر ببینید : سوگواری دردناک سیاوش برای مرجان


این راز بزرگ در سینه سیمین دختر بزرگ کمال است که خود را فدای سیاوش کرد . در این میان نصرت با بازی رضا کیانیان تلاش می کند رازهای سیاوش یک به یک برملا شود و او در جریان همه ناگفته های زندگی اش قرار بگیرد و حتی نامزد او مرجان را به مرگ می کشاند. نصرت از چه چیز تا این حد نفرت دارد که حاضر است همه چیز را قربانی کند؟ 
فصل دوم سریال سیاوش
اینطور که به نظر می رسد برای مشخص شدن این موضوع باید تا پخش فصل دوم سریال سیاوش منتظر باشیم. اما آنچه در فصل اول سریال سیاوش گذشت پرده هایی از زندگی بازیگران بود که تا به حال ندیده بودیم. بازی حیرت انگیز مجید صالحی که همیشه به عنوان بازیگر طنز او را می شناختیم ، یک روی دیگر از بازیگری  این هنرمند بزرگ را نشان داد. مجید صالحی در نقش صابر در سریال سیاوش جوانی شرور است که با ایجاد دعوا و درگیری و شرخری سعی می کند حرف خود را پیش ببرد. بازی چند لایه و بسیار خاص مجید صالحی تحسین منتقدان را برانگیخته و به نظر می رسد باید منتظر فصل جدیدی در زندگی هنری او باشیم. 

میلاد کی مرام و یک سیاوش پژمرده 


میلاد کی مرام در نقش سیاوش یک جوان ورزشکار است که سعی می کند زندگی خانواده اش را از بدبختی خارج کند. او در قسمت های اول سریال شخصیت سیاوش را به خوبی نشان داد جوان ورزشکار و فداکاری که از مدال المپیک برای مراقبت از نامزدش گذشت هرچند در نهایت نامزدش مرجان فوت کرد اما او همه تلاش خودش را کرد. در این سریال بازی خاصی از میلاد کی مرام نمی بینیم و گاهی بریده بریده حرف زدن و جویدن کلمات اتفاقا ذهن بیننده را آشفته و عصبی می کند .همین بازی تکراری را در بازی ترلان پروانه هم می بینیم. او اغلب نقش هایش دختری ثروتمند و لوس بوده است که در این سریال هم دقیقا همین نقش را بازی می کند. دختری ثروتمند و لوس و بی اراده و عاشق که خودش تصمیم گیر زندگی خودش نیست. اونیز بازی خاصی را ارائه نداده است. 

 


یکی از متفاوت ترین نقش ها را علی هاشمی در این سریال بازی کرده است او با بازی در نقش ابی ، جوان فقیری که می خواهد برای همسرش زندگی خوبی بسازد و نوچه صابر است توانسته استعداد بالای بازیگری خودش را به نمایش بگذارد. 
همه اینها کنار بازی رضا کیانیان یک سریال قابل قبول را ارائه داده است. رضاکیانیان در نقش نصرت مردی سوء استفاده گر و پر از کینه به طور کامل توانسته حس منفی را به بیننده القا کند و از رضا کیانیان دوست داشتنی به مردی نفرت انگیز تبدیل شود. 

سکانسی از سریال سیاوش

فصل دوم سریال سیاوش 


اما آنچه مسلم است گره های داستانی زیاد ایجاد شده در سریال سیاوش با پایان فصل اول آن به اوج خود رسید، مخصوصا در سکانس آخر که یک تماس تلفنی از سیاوش خواست تا از بیمارستان خارج شود به دیدار مرتضی پدرش برود. حالا باید منتظر پاسخ این سوال باشیم که مرتضی کیست؟ چرا سیاوش را ترک کرد؟ چرا مارال خودکشی کرد؟ آیا فرزندی که در شکم مارال است متعلق به سیاوش است ؟ چرا نصرت همه را قربانی کینه می کند؟ سرنوشت سیمین خواهر سیاوش چه می شود؟ نقش صابر در این میان چیست؟ جیران و جمال خواهر و برادر ناتنی سیاوش چه می شوند؟ 

رضا کیانیان در نقش نصرت در سریال سیاوش


برای رسیدن به پاسخ این سوالات باید منتظر فصل دوم این سریال بود. هنوز خبری از زمان انتشار فصل دوم این سریال منتشر نشده اما به نظر می رسد درگیری با بیماری کرونا روند تولید فصل دوم را کمی کند کرده است و طرفداران این سریال حالا حالا ها باید منتظر باشند.  

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/03/22
پ کی میاد ها تا کی منتظر بمونیم نمیتونین نسازین اکه هم ساختین عین آدم بسازن مسخرش در آوردن
امید 1402/01/26
هیچ عجله ای در کار نیس اصلا خودتونو اذیت نکنید تا یکی دو سال دیگه هم طول بکشه ک پخش بشه بلامانعه فـــــینیش..!
علی پلنگ 1401/09/14
خیلی خوبه بهترین فیلمه فقط فصل دوش دیر میاد دیگ بدرد نمیخوره
حمید جهانی 1401/09/05
بریدید بابا😉...بسازین دیگه😈😡😤فینییییش
ناشناس 1401/08/27
بله واقعا سریال جذابی بود ای کاش فصل دومش زودتر پخش بشه
صابر ساقی 1401/06/05
سلامتی همه زندونیا فینیش
As 1401/03/31
پس دیگه کی میخواین بسازین فصل یک رو فراموش کردیم ک
مهران اکل از شیروان 1400/10/01
کی فصل ۲ میاد بابا دورس کنید یک فیلم لاتی دورس کردید اخرشم فینش دیگه
بنفشه سادات الیاسی 1400/09/30
لطفا خواهشا زودتر سیاوش ۲ را بسازید اگر زیاد طول بکشه آدم فصل ۱ رو یادش میره و دیگه برامون قشنگ نیست ممنون
Negin 1400/09/20
فصل دوم کی میاد پس؟!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.