2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل میترا ابراهیمی  همسر جدید پیمان قاسم خانی

بیوگرافی کامل میترا ابراهیمی  همسر جدید پیمان قاسم خانی

میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما دوباره ازدواج کرد و خبر این ازدواج را برادرش مهراب قاسم خانی در صفحه مجازی اش منتشر کرد. 

 

پیمان قاسم خانی وهمسرش
میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسم خانی که پیش از این نیز خبر ازدواج  آنها منتشر شده بود در صفحه مجازی اش نوشت : 
و آن کسی که نیمه ی من بود به درون نطفه من بازگشته بود 
و من درآینه می دیدمش که مثل آینه پاکیزه بود و روشن بود 
و ناگهان صدایم کرد 
و من عروس خوشه های اقاقی شدم ..

بیشتر بخوانید : پیمان قاسم خانی ازدواج کرد +عکس های مراسم ازدواج

پ ن: گرچه وقتی اومده بودی خواستگاری ،تو اینستاگرم برامون پیش پیش عروسی گرفته بودن.
میترا ابراهیمی روانشناس است و در سال 69 به دنیا آمده است. او دانش اموخته مقطع دکتری روانشناسی است و یک فیلم درباره فروغ فرخزاد ساخته است که تهیه کنندگی آن را پیمان قاسم خانی برعهده داشته است. 

 

عکس عروسی پیمان قاسم خانی
میترا ابراهیمی فعالیت سینمایی چندانی نداشته است اما در عرصه سینما فردی شناخته شده است. او از مدتها قبل با پیمان قاسم خانی رابطه نزدیکی داشت و حتی شایعه ازدواج انها منتشر شد اما میترا ابراهیمی با نشان دادن شناسنامه اش که در صفحه ازدواج سفید بود به مردم گفت که هنوز ازدواج نکرده است. 
پیمان قاسم خانی متولد سال 44 است و میترا ابراهیمی متولد سال 69  آنها 25 سال با هم فاصله سنی دارند. با این حال نوشته مهراب قاسم خانی درباره برادرش خبر از یک عشق بزرگ میان این دو می دهد. پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما بود آنها یک دختر مشترک به نام پریا دارند که سالهاست خارج از کشور زندگی می کند و در حوزه موسیقی فعالیت دارد.بهاره رهنما چند سال قبل با یک مرد بسیار ثروتمند ازدواج کرد و حالا خبر رسیده که پیمان قاسم خانی هم با زنی جوان ازدواج کرده است. 
میترا ابراهیمی هرچند در حوزه سینما بسیار فعال است اما شغال اصلی او روانشناسی است. او در حوزه حقوق حیوانات نیز بسیار فعال است. 
 میترا ابراهیمی روانشناس حوزه کودک و نوجوان است او در این حوزه تخصص کامل دارد. او درمتنی از سختی های دوران کودکی اش گفته سختی هایی که او را به عمویش نزدیک کرده است. میترا ابراهیمی با انتشار عکسی نوشته است 

میترا ابراهیمی
بچه که بودم وقتی بابا مامانم باهام دعوا می کردن به پهنای صورتم اشک می ریختم و از ته دلم آرزو می کردم (با پوزش از شوهر خاله و زن عمو) که کاش عموم و خاله ام (که رفت ) پدر و مادرم باشن و از دست این بدجنس های زورگو خلاص بشم 

خاله م که رفت به خودم قول دادم بیشتر عموم رو تماشا بکنم بیشتر بهش بگم که چه قدر دوسش دارم و برام چه قدر ارزشمنده.

کرونای عزیز اجازه نداده بود ببینمش .دلش تنگ شده بود و دیشب قرار گذاشتیم تو یک فضای باز حتما ببینیم همو و واقعا حالا بیش از هر زمانی می فهمم دیدن کسانی که دوسشون داری چه قدددر حالتو خوب می کنه 

 

میترا ابراهیمی
میترا ابراهیمی در حوزه حقوق حیوانات هم فعالیت زیادی دارد. او حامی سگ های بی سرپرست است و در پناهگاه سگ های بی سرپرست قاسم فعالیت دارد. میترا ابراهیمی در متنی نوشته است : :  این عکس یکی از آرزوهای منه که البته اصلا درست نیست و ما همچین حقی نداریم که حیوانات حیات وحش را در آغوش بکشیم اما خب سپید عزیزم با هنری که داشت آرزومو به تصویر کشید.ممنونم ازت خوش سلیقه ی عزیزم 😘
این یک هدیه ی بی نظیر بود .
..
نکته ی آخر : یک انسان هرگز از بدن حیوانات برای پوشش استفاده نمی کند (انسان) اون خز حتی با اینکه تصویر سازی شده مصنوعیه 
.
عاشقتم پدر رویاهام 😂♥️بمونی برام عزیزدل
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.