2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خلاصه داستان و بازیگران فیلم آن شب

خلاصه داستان و بازیگران فیلم آن شب

فیلم آن شب ماجرای زندگی زوجی ایرانی در یک هتل است. خلاصه داستان و معرفی کامل این فیلم و بازیگران آن را اینجا بخوانید

جامعه پویا -فیلم آن شب با بازی شهاب حسینی که موفق شده جوایز بین المللی زیادی ببرد فیلمی در ژانر وحشت است. 

کوروش آهاری و میلاد جرموز نویسندگی آن بر عهده داشتند و البته کوروش آهاری کارگردانی این فیلم را هم کرده است. تهیه‌کنندگی این فیلم را  محمد درمنش محصول سال ۱۳۹۷ است.

 


جوایز فیلم آن شب


سی و نهمین دوره جشنواره فیلم ترسناک «مولین دو ری» اسپانیا، با اعطای سه جایزه اصلی خود به فیلم «آن شب» به کار خود پایان داد.این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم ترسناک «مولین دو ری» اسپانیا که از مهمترین جشنواره فیلم های ژانر وحشت در جهان است، موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی و فیلمنامه شد و شهاب حسینی نیز برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره را به خود اختصاص داد.

 

 خلاصه داستان فیلم  آن شب 


داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله‌شان خود را محبوس در هتلی قدیمی می‌یابند. علیرغم تلاششان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم‌آور، نیرویی خارجی آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی‌شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته‌اند می‌کند. آن‌ها با دقت همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد زیر سوال می‌برند. در این فیلم "جورج مگوایر" نیز به‌عنوان بازیگر حضور دارد. فیلم "آن شب"محصول کمپانی ماموت پیکچرز با همکاری کمپانی سون اسکای اینترتینمنت است و از عوامل هالیوودی آن می‌توان به ‎الکس بروتو، جفری الارد (سرمایه‌گذار فیلم "کشتار با اره برقی در تگزاس") و شریل استارولاکیس (فیلم نگهبان شب) اشاره کرد. تری جرج (برنده جایزه اسکار) نیز مشاور محمد درمنش (تهیه‌کننده فیلم) است. در این فیلم بازیگران و عوامل متنوعی متشکل از مهاجران عمدتاً ایرانی شهروند قانونی امریکا به کار گرفته شده‌اند.

 

شهاب حسینی در فیلم ان شب
 

بازیگران فیلم آن شب 


شهاب حسینی سوپراستار سینمای ایران نقش اول فیلم را بازی کرده است و مثل همیشه بسیار خوب بازی کرده است. بجز شهاب حسینی ،نیوشا جعفریان، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی، لی لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم، جیا مورا، لیلا اوگانیان در این فیلم به هنرمندی پرداخته‌اند.

 


بیوگرافی نیوشا جعفریان


نیوشا جعفریان بازیگر نوظهور سینمای ایران است. او دختر حسین جعفریان از فیلمبردارهای معروف ایران است که کارهای “درباره الی” و “فروشنده” را در کارنامه خود دارد.

 نیوشا جعفری
نیوشا جعفریان در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی بازی کرد.
فیلم فروشنده نقطه عطفی در کارنامه بازیگری نیوشا جعفریان بود . او در این فیلم با ترانه علیدوستی و شهاب حسینی هم بازی شد و توانست کنار سوپراستارهای موفق ایران استعداد خود را به نمایش بگذارد. 
نیوشا جعفریان خارج از ایران زندگی می کند او عمده فعالیتش در خارج از کشور است اما در دو فیلم ایرانی  فروشنده و آن شب بازی کرده است. او در خارج از ایران مربی ورزشی است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.