2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مهران احمدی بازیگر نقش حاجی دشتی در می خواهم زنده بمانم

بیوگرافی کامل مهران احمدی بازیگر نقش حاجی دشتی در می خواهم زنده بمانم

مهران احمدی بازیگر و کارگردان ایرانی است که در سال 52 به دنیا آمده است. همه چیز درباره مهران احمدی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مهران احمدی بازیگر و مدرس بازیگری است که در سال 52 به دنیا آمده است. 
مهران احمدی در تهران به دنیا آمده و علاوه بر بازیگری کارگردانی هم می‌کند. او در تهران به دنیا آمد اما کودکی‌اش را در نیشابور گذراند و در جوانی و بعد از قبولی در دانشگاه دوباره به تهران برگشت. 

مهران احمدی


وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته رضا کاهانی آغاز کرد. او همچنین به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته‌است. بازی جدی احمدی در فیلم‌هایی مثل یک خانواده محترم، بغض و ماحی قابل توجه بود. او در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی آوای باران نقش شکیب را بازی کرده‌است.
احمدی نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان مصادره را در سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد.
از جمله نقش‌های ماندگار مهران احمدی بازی در نقش بهبود در سریال پایتخت است که بسیار مورد توجه قرار گرفت. او در فصل سوم پایتخت حضور داشت اما بعد بنابردلایلی از این پروژه کنار کشید و گفت که دیگر باز نمی‌گردد به همین دلیل هم داستان به سمت مرگ بهبود کشیده شد اما در فصل ششم اعلام آمادگی کرد تا دوباره برگردد و اینبار داستان فیلم را به این سمت بردند که بهبود در آفریقا گمشده بود. هرچند به نظر می‌رسد او در دو قسمت باقی مانده در سریال پایتخت 6 که قرار است نوروز 1400 پخش شود حضور ندارد. 

 


زندگی خصوصی مهران احمدی 


مهران احمدی ازدواج کرده و یک دختر دارد. نام دختر مهران احمدی باران است. حضور مهران احمدی در برنامه دورهمی برای او حاشیه هایی به همراه داشت و مهران احمدی مدعی شد همه حرفهای او پخش نشده و همین برای دخترش حاشیه درست کرده است و دیگر در هیچ مصاحبه ای حاضر نخواهد شد. 

 

مهران احمدی در دورهمی
عاشق شدن مهران احمدی در یک نگاه 


مهران احمدی در برنامه دورهمی گفت که در یک نگاه عاشق همسرش شده است. او ماجرای عشق به همسرش را اینطور توضیح داد: عشق من و همسرم در یک نگاه رخ داد و در اولین نگاه عاشق هم شدیم و این عشق به ازدواج ختم شد و دختری به نام باران دارم که به همراه همسرم در استودیو حاضر هستند. ما مراسم عروسی نگرفتیم و بعد از عقد راهی خانه خودمان شدیم.
مهران احمدی به دخترش علاقه بسیار زیادی دارد و می‌گوید بزرگترین امید و بزرگترین ترس زندگی‌اش دخترش باران است. 

 


بازی در سریال می خواهم زنده بمانم


مهران احمدی در سریال خانگی می خواهم زنده بمانم نقش آفرینی کرده است. او در این سریال نقش حاجی دشتی رئیس اداره آگاهی را بازی می‌کند. مردی مرموز  و خشن که در اولین برخوردش با هما حقی با بازی سحر دولتشاهی که شخصیت اصلی داستان است او را با یک متهم روبه‌رو می‌کند و حرف‌های خشنی که با متهم می‌زند ترس به اندام هما حقی می‌اندازد. 
هما حقی دختری عاشق پیشه است که عاشق جوانی به نام نادر شده و قرار است با هم ازدواج کنند اما بازداشت ناگهانی پدر هما عاشقی آنها را بهم می‌زند. 
مهران احمدی در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند. 

مهران احمدی و سحر دولتشاهی


فیلم شناسی مهران احمدی 


1397بانوی عمارت
1395چرخ فلک
1394−1395زعفرانی 
1392–1393پایتخت 3
1392مهرآباد
1392آوای باران
1392یادآوری
1391پایتخت 2
1390تا ثریا
1383مهر و ماه
1380آخرین روزهای شاد بودن
1380بیابان عشق
1379روزهای مه آلود
1378تنها در تاریکی
1375جدال با سرنوشت
1373تله تئاتر «انگشتری ژنرال ماسیاس»

 


مهران احمدی در نمایش خانگی


1397 ساخت ایران  برزو نیک نژاد
1397 ابله    کمال تبریزی
1399 می خواهم زنده بمانم 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.