2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل سارا رسول زاده ، بازیگر نقش نجلا در  سریال نجلا

بیوگرافی کامل سارا رسول زاده ، بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا

سارا رسول زاده هنرمند جوان کشورمان، علاوه بر بازیگری اجرا هم می کند. همه چیز درباره بیوگرافی سارا رسول زاده را اینجا بخوانید

جامعه پویا-سارا رسول زاده بازیگر و مجری جوانی است که سال 68 در تبریز به دنیا آمده است. او یک ورزشکار حرفه ای است که وارد دنیای بازیگری شده است.

سارا رسول زاده در یکخانواده 6 نفره در تبریز به دنیا آمد و به طور اتفاقی وارد تلویزیون شد. سارا رسول زاده برای تست اجرا به تلویزیون آمد و میان صدها نفری که برای تست آمده بودند انتخاب شد.

بیوگرافی سارا رسول زاده

 

او در یک خانواده با تحصیلات بالا زندگی می‌کند و خواهرش استاد دانشگاه و برادرش مهندس و خواهر دیگرش وکیلی جوان است.

سارا رسول زاده در خانوادگی زندگی می کند که پدرو مادرش بسیار به تحصیلات اهمیت می‌دهند و به گفته خودش خانواده اش علاقه‌داشتند او هندبال را که به صورت حرفه‌ای دنبال می کرد و در یک تیم دسته یک بازی می کرد ادامه دهد. اما سارا مدیوم تلویزیون را بسیار دوست داشت. هرچند تحصیلات دانشگاهی‌اش در رشته مدیریت صنعتی است و از این رشته هم بسیار راضی است.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل مصطفی ساسانی بازیگر سریال نجلا

 

حضور سارا رسول زاده به عنوان مجری یک برنامه پرمخاطب  برای نوجوانان گام اول موفقیت او بود. سارا توانست طرفداران زیادی پیدا کند و از همینجا نیز گام دوم را برداشت و در یک سریال خانگی نقش بازی کرد. او برای سریالهای نفس، هیولا و عاشقانه بازی کرده‌است و موفق ترین نقشش را در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی بازی کرد.

 

 

سارا رسول زاده مجری و بازیگر

اولین حضور در سریال تلویزیونی

بعد از اثبات توانایی‌هایش در بازیگری او برای سریال نجلا انتخاب شد و برای اولین‌بار به عنوان بازیگر در تلویزیون جلوی دوربین رفته است.

سارا رسول زاده درباره نحوه ورودش به تلویزیون می‌گوید: من ابتدا فقط بازیگری تئاتر را دوست داشتم و اصلا به مجری گری فکر نمی کردم. شروع فعالیت تئاترم تو حوزه ی دانش آموزی با کانون پرورش فکری کودکان بود. ده سال آنجا کار تئاتر عروسکی کردم و جایزه ی عروسک گردان برتر را گرفتم. همان سال ها نیز در تئاتر دانشجویی جایزه بهترین بازیگری گرفت.

 

زندگینامه سارا رسول زاده

مجری گری

ورودم به عرصه ی اجرا اتفاقی بود یک روز کسی که هرگز نفهمیدم چطور و از کجا من را می شناخت با من تماس گرفت که برای اجرا تست مجری گری بدهم، من تست دادم و قبول شدم. اولین کارم در تلویزون سال ۱۳۸۸ با برنامه «ترمه طلا» برای گروه کودک به کارگردانی محمدرضا حیدری بود که در آن کار مجری بازیگر بودیم، هنوز هم برخی من را با نام طلا در آن مجموعه می شناسند. بعد از آن برنامه زنده «آفتاب گردان» برای گروه نوجوان در شبکه دو را اجرا کردم.

 

اولین روز اجرای زنده ی من بدترین روز زندگی ام بود آن روز باید یک متن دانستی علمی را از حفظ اجرا می کردم من با اعتماد به نفسی که از بازی در تئاتر داشتم متن را یک دور خواندم و گفتم آماده ام به محض روشن شدن دوربین تپق ها بود که پشت سر هم می آمد. بعد از آن اجرا از استودیوی جام جم تا ونک اشک ریختم و فکر کردم این پایان کارم در اجرا است. آن شب خانم آیدا کریمی مربی تئاترم در دبیرستان به من گفت که قرار نیست همه از اول خوب باشند. تو پرانتز بگم که من هیچ وقت دوره ی مجری گری یا بازی ندیدم تنها معلم من تا قبل از آشنایی با دکتر علی رفیعی همین خانم آیدا کریمی در دبیرستان بود. رشته من در دبیرستان تجربی بود و تمام زنگ هایی که درس جدی نداشتیم می رفتم تمرین تئاتر این آخری ها سر کلاس های ریاضی و شیمی هم به هوای تئاتر حاضر نمی شدم.

 

سارا رسول زاده بازیگر

نقاط ضعف و قدرت سارا رسول زاده از نظر خودش

 به گزارش بیتوته ،سارا رسول زاده درباره ضعفی که دارد می گوید: بزرگترین نقطه ضعف من این است که روحیاتم خیلی روی کارم اثر می گذارد. گاهی که اتفاق بدی برام می افتد این را نمی توانم پنهان کنم.

 

نقطه قوتم این است که پشتکار بسیار زیادی دارم. آدم مغروری نیستم. اگر کسی به من بگوید که اینجا را بد بودی یا اگر اینطور بودی بهتر بود من به این نقدها گوش می دهم و این می رود در ذهنم که باید اصلاحش کنم. البته گاهی شاید این به ضرر بازی ام تمام شود چون از خلاقیتم کم می کند. ولی من معمولا ایراداتی که بهم می گویند را با تمرین زیاد و پشت کار حل می کنم.

حالا خانم رسول زاده به یک بازیگر حرفه ای تبدیل شده‌است. او دوره‌های بازیگری را پشت سرگذاشته و با استادان بزرگی کار کرده و تبدیل به یک هنرپیشه تمام عیار شده‌است. او یکی از هنرمندان بی‌حاشیه دنیای سینماست و همین مساله هم تمایل کارگردانها را به کار با او بیشتر کرده است.

هرچند صورت جدی سارا رسول زاده باعث شده تا برخی تصور کنند او فردی خنده رو نیست اما به گفته دوستان سارا او بسیار مهربان، شاد و طناز است و هیچ وقت در کنار سارا بودن کسی را خسته نمی کند.

سارا رسول زاده نسبت به تیپش حساسیت زیادی دارد. او لباس‌های شیک و برند می پوشد و همیشه از یک طراح لباس مشورت می گیرد. سارا مداوم ورزش می‌کند  تا جوانی و زیبایی اش را حفظ کند.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.