2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پیمان قاسم خانی و همسر جدیدش  چطور با هم آشنا شدند

پیمان قاسم خانی و همسر جدیدش چطور با هم آشنا شدند

پیمان قاسم خانی چند روز قبل با همسر جدیدش میترا ابراهیمی ازدواج کرد. ماجرای آشنایی آنها را اینجا بخوانید

جامعه پویا -ازدواج جنجالی پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما با دختری که سالها از خودش کوچکتر است حواشی زیادی در پی داشت. 
انتشار عکس های عروسی این زوج در شرایط کرونا و در حالیکه ستاد کرونا دستور داده مردم در هیچ تجمعی حتی تجمع خانوادگی حاضر نشوند یکی از نقدهایی بود که بر این ازدواج وارد شد.

بیشتر بخوانید: پیمان قاسم خانی ازدواج کرد +عکس های مراسم ازدواج


برخی نیز به تفاوت سنی این زوج اشاره کردند. اما برای برخی نیز این سوال پیش امد که پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی چطور با هم آشنا شدند. 
خبر نیوز نوشت: میترا ابراهیمی  البته که دکترای روان شناسی دارد و قبلا فیلم های کوتاهی ساخته اما با رسمی شدن ازدواجش با پیمان قاسم خانی مثلا در عرض همین چند روز حدود 40 هزار فالوور به تعداد مخاطبانش افزوده شده که این روند در حال افزایش است.

 

نام میترا ابراهیمی به صورت گسترده چند ماه پیش سر زبان ها افتاد وقتی که شایعه ازدواجش با پیمان قاسم خانی دست به دست چرخید تا در آن مقطع تکذیب شود و آب ها از آسیاب بیفتد.

با این حال اما و با اعلام رسمی ازدواجش با پیمان قاسم خانی رسما به جمع چهره های مشهور یا سلبریتی های ایرانی اضافه شد.

میترا ابراهیمی تاکنون چندین مستند ساخته است. گفته می شود او دوره‌های فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین را هم گذرانده است.

اولین فعالیت حرفه‌ای مشترک پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی -که باعث آشنایی این دو نفر شد- به سال ۱۳۹۸ باز می گردد.

 

میترا ابراهیمی

در آن سال ابراهیمی با سرمایه گذاری قاسم‌خانی مستند «کامی» را درباره کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور ساخت.

فعلا اطلاعات زیادی از میترا ابراهیمی در دسترس نیست جز این که او یکی از مدافعان سفت و سخت حقوق حیوانات است:«حیوانات برای من عزیزترین جانداران زمین هستند و حالا که گیاهخوار شدم این عشق هزار برابر شده».

 

پیمان قاسم خانی و همسرش

لازم به گفتن نیست که همسر اول پیمان قاسم خانی، بهاره رهنماست. بازیگری که پس از جدایی از قاسم خانی با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی- بهداشتی ازدواج کرد.

حالا و پس از آن طلاق جنجالی، پیمان قاسم خانی با دختری ازدواج کرده که حدود 25 سال از خودش کوچکتر است؛ اما به قول قدیمی ها سن فقط یک عدد است.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.