2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل بهار کاتوزی  بازیگر نقش هانیه در سریال چوب خط

بیوگرافی کامل بهار کاتوزی بازیگر نقش هانیه در سریال چوب خط

بهار کاتوزی بازیگری است که دکتری فلسفه دارد. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -بهار کاتوزی بازیگر ، فیلمنامه‌نویس و مدرس بازیگری است که پله های موفقیت را پشت سر هم طی می کند. 
بهاره کاتوزی متولد سال 63 است و یک هنرمند بی سر و صدا و بی حاشیه است.

بهار کاتوزی
بهار کاتوزی در دبیرستان ریاضی و فیزیک خوان و همیشه تصور می کرد یک مهندس شود اما سر از سینما در آورد و البته  بهار کاتوزی مدرک لیسانس بازیگری و دکتری فلسفه دارد.
بهاره کاتوزی کارش را با رادیو شروع کرد .او  بین سال‌های 1384 تا 1387 به عنوان نویسنده و گوینده در رادیو جوان فعالیت کرد و همین مساله کمک زیادی به او کرد تا به خوبی دیده شود. 

 

بهاره کاتوزی درباره رشته فلسفه که در دانشگاه تحصیل کرده است می گوید : خیلی جدی دغدغمه، چون من اول رشته‌ام هنر بود، یعنی به نمایش مشغول بودم و از یک جایی به بعد احساس کردم که دیگه رشته‌ نمایش در دانشگاه، انتظار من رو برآورده نمی‌کنه و بیشتر دیگه تجربه‌ای بود که در عرصه عملی قرار بود که باهاش مواجه بشم. من خیلی علاقه‌مند به کتابم، خیلی زیاد کتاب می‌خونم و از بچگی بهش معتادم، توی این کتاب خوندن‌ها یک دفعه فلسفه ‌را پیدا کردم و از کتاب‌های خیلی ابتدایی و خودآموز فلسفه شروع کردم و بعد احساس کردم که چقدر جهان عجیبیه و چقدر اون سوال‌هایی که همیشه بوده، اینجا شاید بشه دنبالش گشت و پیداش کرد، رفتم سراغ فلسفه و اتفاقا اون شد، دغدغه‌ام و اومد توی کارم و سا‌ل‌های بیشتری را مشغول فلسفه بودم و خیلی اومد تو نوشتنم و تو زندگیم." خواستگاه بهار کاتوزی تئاتر بوده و تمام قد خودش را تئاتری می‌داند. 

بهار کاتوزی


مروری بر آثار بهاره کاتوزی


بهار کاتوزی در سال 1384 برای اولین بار به طور حرفه‌ای در تئاتر «دور دست» به روی صحنه رفت. حسام نورانی (دستیار کارگردان رسول ملاقلی‌پور) به توصیه‌ی دوستانش، این اجرا را دید و بهار کاتوزی را به رسول ملاقلی‌پور برای فیلم «میم مثل مادر» معرفی کرد. به گفته‌ی بهار کاتوزی فیلم «میم مثل مادر» اولین تجربه‌ی تصویر وی در سال 1385 در سن 22 سالگی بود و راجع به رسول ملاقلی‌پور به او گفته بودن که خیلی بد اخلاق و تند و تیز هست و بیچاره میشود اگر با ایشان همکاری کند، وی گفت: "عمو رسول آدم تند و تیزی بود و این مدل رفتاری‌اش بود ولی به نحوی پدرانه در همون کار اول که من اینقدر ترسیده بودم با من مهربانانه و پدرانه رفتار کرد، که چه در اون مقطعی از زندگی‌اش و چه مرگش که برای من بسیار غافلگیرانه بود تو زندگی من تاثیر زیادی گذاشت." 


بهار کاتوزی بعد از بازی در فیلم «میم مثل مادر» به دلیل نبود پیشنهادهای خوب، حضور کمرنگی در سینما داشت. او در سال 1397 در فیلم سینمایی و کمدی «جهان با من برقص»، نقش خواهر جهان (با بازی علی مصفا) را ایفا کرد. 

 


زندگی خصوصی بهاره کاتوزی


بهار کاتوزی، خانواده‌اش را در زندگی و کارهایش تاثیرگذار می‌داند، با اینکه مادرش از مخالفین سرسخت او برای فعالیت هنری‌اش بود ولی با این‌حال همیشه از او حمایت کردند. 
بهاره کاتوزی رابطه بسیار خوبی با خانواده اش دارد اما همیشه سعی کرده آنها را از حاشیه های شغلی اش دور کند. بهاره کاتوزی عکاسی هم بلد است و عکس های بسیار خوب و حرفه ای می گیرد. او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. 

 


بهاره کاتوزی در چوب خط


بهاره کاتوزی در سریال چوب خطر نقش آفرینی کرده است. او یک هنرمند دقیق است و نقش هایش را با دقت و وسواس زیادی انتخاب می کند. بهاره کاتوزی در سریال چوب خط که سریالی طنز  نقش هانیه را بازی کرده است در کنار هنرمندانی چون الهام پاوه نژاد  و امیر مهدی ژوله نقش آفرینی کرده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.