2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی کامل بهناز بستان دوست  بازیگر نقش مهین در چوب خط

بیوگرافی کامل بهناز بستان دوست بازیگر نقش مهین در چوب خط

بهناز بستان دوست بازیگر کم حاشیه تلویزیون و رادیو است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -بهناز بستان دوست بازیگر ، گوینده و هنرمند کاربلد کشورمان است که در سال 53 به دنیا امده است. 


بهناز بهار دوست فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد در سال 1378 است . او ابتدا وارد رادیو شد و به صورت حرفه ای در رادیو مشغول به کار شد اما بعد وارد تلویزیون شد و دنیای بازیگری را تجربه کرد. 

بهناز بستان دوست


حضور بهناز بستان دوست در تلویزیون


بهناز بستان دوست قبل از اینکه وارد رادیو و  تلویزیون شود به عنوان بازیگر تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد. او در سال 73 با نمایش تئاتر تلویزیونی مجموعه طنز، به کارگردانی محمد رحمانیان بروی صحنه رفت . او سپس در سال 1376 با فیلم سینمایی ساحره جلوی دوربین رفت او در  سال 95 با سریال چرخ و فلک وارد قاب تلویزیون شد. از جمله کارهای مهم بهناز بستان دوست در سریال آقای مدیر بود. او در این سریال با روزبه حصاری همکار بود و یکی از سریالهای مورد توجه مردم در تلویزیون نیز بود. 

 

بهناز بستان دوست و پسرش


تفاوت بازی در تلویزیون و رادیو از نظر بهناز بستان دوست 


بهناز بستان دوست سالها در رادیو کار کرده و سپس به صورت جدی کار تصویر را دنبال کرده است او درباره تفاوت بازی در تلویزیون و رادیو می گوید : بازی د‌‌‌ر هر مد‌‌‌یومی، جذابیت خود‌‌‌ش را د‌‌‌ارد‌‌‌، من از تئاتر شروع کرد‌‌‌م و همیشه صحنه برایم جایگاه ویژه‌ ای د‌‌‌اشته و د‌‌‌ارد‌‌‌ ولی بازیگری راد‌‌‌یو د‌‌‌نیایی است که د‌‌‌ر توان هر کسی نیست
بازیگر د‌‌‌ر راد‌‌‌یو فقط متکی به صد‌‌‌است بد‌‌‌ن، لباس، د‌‌‌کور، گریم و… وجود‌‌‌ ند‌‌‌ارد‌‌‌
بازیگر باید‌‌‌ این توان را د‌‌‌اشته باشد‌‌‌ که بد‌‌‌ون تمام امکاناتی که می‌ تواند‌‌‌ د‌‌‌ر بازتاب نقش کمک‌ کنند‌‌‌ه باشد‌‌‌، نقش‌ آفرینی کند‌‌‌.

 

بهناز بستان دوست

زندگی خصوصی بهناز بستان دوست


بهناز بستان دوست در 25 سالگی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام آوید است. او و همسرش سالهاست با هم زندگی می کنند و زندگی بسیار خوبی دارند.
او به بهانه سالگرد ازدوجش با همسرش نوشته است : 
چون همسفر عشق شدی مرد سفر باش
هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش
۲۳ بهمن سالگرد ما شدنمان
این سالگرد برای من متفاوت است دلبندم. امسال تعداد سالهایی که در خانهٔ پدر و مادرم بودم با سالهایی که در خانهٔ تو و خودم گذراندم یکی شد. بخت‌یار بودم در هر دو خانه، خوشبخت. با پدر و مادرم کودکی کردم و جوانی. خوشحالم که کنار تو پیر می شوم. بمان با من تا همیشهٔ بودنم. بیشتر از من نفس بکش عشق من.

 


فیلم شناسی بهناز بستان دوست 


سلام آقای مدیر (1398)
چرخ و فلک (سریال تلویزیونی) (1395)
ناسور (1394)
ساحره (1376)


او همچنین کارنامه پرباری در حوزه تئاتر و نمایش رادیویی دارد. 
بهناز بستان دوست در سریال چوب خط نیز نقش آفرینی کرده است. او در این سریال نقش  مهین را بازی کرده است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.