2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
خلاصه داستان ، ساعت پخش و تکرار و بازیگران سریال گاندو 2

خلاصه داستان ، ساعت پخش و تکرار و بازیگران سریال گاندو 2

سریال گاندو2 سریالی با مضمون جاسوسی و امنیتی است که از شبکه 3 پخش می شود جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال گاندو 2 به عنوان سریال نوروزی شبکه سه هرشب از این شبکه پخش می شود. 


سریال گاندو 2 بدون اطلاع قبلی و انتشار خبری در کونداکتور شبکه سه قرار گرفت. پیش از این گفته شده بود سریال طنز بوتیمار قرار است از شبکه سه در ایام نوروز پخش شود. 


گاندو 2 (لوتی) در حالی به عنوان سریال نوروزی انتخاب شده است که تا پیش از این، نمایش مجموعه‌ای با مضمون امنیتی - سیاسی در نوروز سابقه نداشت. سیاسی‌ترین سریال نوروزی این سال‌ها، «زوج یا فرد» بود که در نوروز 98 از همین شبکه سه پخش شد؛ مجموعه‌ای کمدی که نقبی به آقازادگی می‌زد؛ اگرچه محافظه‌کارانه ساخته شده بود و ماجرای آن با آن چه که در فصل اول «گاندو» دیدیم، کاملا متفاوت است.

 

سریال «گاندو» فارغ از بحث‌ها درباره کیفیت فرمی و منصفانه بودن یا نبودن محتوای آن، از صریح‌ترین و پرکنایه‌ترین محصولات تاریخ صداوسیما نسبت به جریانات سیاسی بود که با واکنش‌های فراوانی نیز مواجه شد. حساسیت‌ها به این سریال آن‌قدر بالا رفت که در یک سال و نیم گذشته، از هیچ شبکه‌ای حتی افق، آی‌فیلم و تماشا بازپخش نشده است. به همین دلیل مدیران شبکه سه تصمیم گرفتند فصل دوم این مجموعه را در سکوت خبری بسازند و احتمالا به همین دلیل است که زمان پخش آن نیز نوروز انتخاب شده؛ زیرا در نوروز اغلب رسانه‌ها در وضعیت تعطیل یا نیمه‌تعطیل به سر می‌برند و فرصت فراهم است تا سریال با بیشترین کنایه و کمترین حاشیه پخش شود.


خلاصه داستان سریال گاندو2 


از مضمون «گاندو2» اطلاع‌رسانی زیادی انجام نشده، اما مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه در گفت‌وگو با تسنیم، مضمون این مجموعه را این‌گونه توضیح داده است: «تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه». خراسان نوشت: با توجه به آن چه از فصل نخست «گاندو» دیدیم، به نظر می‌رسد این سریال که در فاصله سه ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری 1400 پخش می‌شود، می تواند در این زمینه حساسیت هایی را برانگیزد. 

 


بازیگران سریال گاندو 2 


همانطور که گفته شد سریال گاندو2 ادامه سریال گاندو است و انطور که یکی از بازیگران آن گفته است بازیگران لوتی همان بازیگران گاندو هستند و تغییرات کوچکی در تعداد آنها به وجود آمده است. در سریال گاندو شخصیت های اصلی داستان را 


داریوش فرهنگ ،وحید رهبانی .پیام دهکردی،فرهاد قائمیان ،محمدرضا شریفی‌نیا ،علیرام نورایی ،کمند امیرسلیمانی لیلا اوتادی ،سارا خوئینی‌ها ،آزیتا ترکاشوند ،پندار اکبری ،مجید نوروزی ،نگار عابدی ،نیلوفر شهیدی ،صالح میرزاآقایی ،سید مهرداد ضیایی ،خسرو شهراز ،سوگل طهماسبی ،اتابک نادری ،کامبیز دیرباز و.... در این سریال بازی کرده اند.

 


ساعت پخش سریال گاندو 2 


سریال گاندو2 طبق روال ساعت پخش سریال شبکه 3 2:45 دقیقه پخش خواهد شد و سه بار نیز تکرار می شود. 

 


ساعت تکرار سریال گاندو2  


سریال گاندو 2 در حدود  ساعات15 ۴۵، 13:15   روز بعد تکرار می‌شود. هنوز اعلام دقیقی باره ساعت پخش و تکرار نشده، اما بر اساس کونداکتور روزانه شبکه سه احتمال می رود این ساعات تغییری نکند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.