2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار سریال گاندو 2

خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار سریال گاندو 2

سریال لوتی یا گاندوی 2 به مناسبت نوروز از شبکه 3 پخش می شود.جزئیات را اینجا بخوانید

جامعه پویا - سریال گاندو 2 که در واقع فصل دوم سریال گاندو است . در ایام نوروز از شبکه 3 سیما پخش می شود. 

 


سریال گاندو2 در ادامه سریال جاسوسی امنیتی «گاندو» ساخته شده است و به نوعی ادامه این سریال محسوب می شود.

 

سریال «گاندو» در زمان پخش به دلیل کنایه های پرشمار سیاسی نسبت به جریان های مختلف با واکنش های بسیاری به ویژه از سوی مسئولان دولتی روبرو شد و بعد از اتمام نیز از هیچ شبکه ای بازپخش نشد. 

سریال گاندو

پخش این سریال در ایام نوروز و چند ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری نیز می تواند حساسیت هایی را در میان جریان های مختلف سیاسی به وجود آورد.

 

فصل دوم این سریال جاسوسی امنیتی به دلیل همین واکنش های احتمالی نسبت به موضوع آن، در سکوت خبری در حال ساخت است و درباره موضوع و بازیگران آن اطلاع رسانی زیادی انجام نشده است و درباره موضوع آن گفته شده است که «تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه» است.

 

درباره بازیگران آن نیز اعلام شده است که بازیگران سریال «گاندو2» همان بازیگران سریال گاندو با اندکی تغییرات هستند.

ساعت پخش و تکرار 

ساعت پخش این سریال 20:45 و تکرار ان ساعت 1:15 بامداد و 13:30 ظهر است. 

 

 

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، علیرام نورایی، کمند امیرسلیمانی، لیلا اوتادی، سارا خوئینی‌ها، آزیتا ترکاشوند، پندار اکبری، مجید نوروزی، نگار عابدی، نیلوفر شهیدی، صالح میرزاآقایی، سید مهرداد ضیایی، خسرو شهراز، سوگل طهماسبی، اتابک نادری ،کامبیز دیرباز و....  از جمله بازیگران سریال گاندو هستند که در فصل دوم این سریال نیز با عنوان موقت «لوتی» حضور دارند و امیریل ارجمند، سیاوش قاسمی و بهمن دان از جمله بازیگران جدید در فصل دوم سریال گاندو یا همان «لوتی»هستند.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.