2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل نازنین کیوانی بازیگر نقش باران در سریال  چوب خط

بیوگرافی کامل نازنین کیوانی بازیگر نقش باران در سریال چوب خط

بیوگرافی نازنین کیوانی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -نازنین کیوانی بازیگر جوانی است که گزیده کار می کند اما کارهایش ماندگار است. 


نازنین کیوانی در سال 67 به دنیا امده و زمانی که بسیار جوان بود با یک مدل ازدواج کرد. همسرش آرش مهاجر یکی از معروف ترین مدلهای مرد ایران است  و هرچند بازیگری هم کرده است اما درواقع شغل اصلی اش مدلینگ است. 

نازنین کیوانی و همسرش
نازنین کیوانی در رشته گرافیک تحصیل کرده و بدون اینکه دوره ای گذرانده باشد یا سابقه بازی در تئاتر داشته باشد جلوی دوربین رفت. این حضور البته بسیار موفق بود و توانست خود را به عنوان بازیگری موفق و آینده دار ثبت کند. همین حضور موفق باعث شد تا او در کلاس های بازیگری شرکت کند و استعدادش در بازیگری شکوفا شود. نازنین کیوانی در اولین حضورش در سریال خانگی احضار حضور یافت .او همچنین سریال آشوب را که آن هم از شبکه خانگی پخش شد بازی کرد و در کنار یکتا ناصر تجربه بسیاری به دست آورد. 


نازنین کیوانی در سال 88 صاحب دختری به نام آیناز شد که حضور این دختر مادرش را برای مدتی کوتاه از مقابل دوربین دور کرد تا اینکه خانم کیوانی در سال 94 دوباره جلوی دوربین ظاهر شد و در سریال مینو نقش آفرینی کرد. سریال مینو قصه عاشقانه زن و مرد جوانی بود که در بحبوحه جنگ و انقلاب عشقشان دستخوش تحولاتی می شود. 
نازنین کیوانی در این سریال نقش ساره را ایفا می کرد. 

 

نازنین کیوانی
زندگی خصوصی نازنین کیوانی


نازنین کیوانی به نقاشی که در واقع رشته اصلی اوست علاقه زیادی دارد و بجز بازیگری نقاشی هم می کند. او ورزشکار حرفه ای است و برای اینکه استایل خود را مناسب نگه دارد هر روز به صورت منظم ورزش می کند.
نازنین کیوانی  بسیار بی حاشیه است او سعی می کند زندگی اش را از حاشیه هایی که شغلش دارد دور کند. رابطه بسیار خوبی با همسرش دارد و زندگی انها بسیار گرم است. 


آرش مهاجر شوهر نازنین کیوانی متولد سال 65 است او یک سوپر مدل است که با برندهای خارجی کار می کند هرچند بازیگری هم کرده است اما شغل اصلی او مدلینگ است. آرش مهاجر قدی بلند و اندام بسیار مناسبی دارد به همین دلیل هم به عنوان یک سوپرمدل شناخته می شود. 

 

آرش مهاجر و نازنین کیوانی
نازنین کیوانی حامی حیوانات


نازنین کیوانی یکی از فعالان حقوق حیوانات است. او در کمپین های مختلف که در این زمینه فعالیت دارند حضور پررنگی دارد و مردم را به مراقبت از حیوانات تشویق می کند. 
نازنین بیاتی یکی از بازیگران سریال چوب خط است . چوب خط سریالی است که از شبکه سه سیما پخش می شود قرار بود این سریال برای نوروز 1400 پخش شود که در برنامه تلویزیون تغییراتی ایجاد شد و این سریال به جای دادستان روی آنتن می رود. 
  

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.