2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
شهره لرستانی زیر تیغ جراحی رفت

شهره لرستانی زیر تیغ جراحی رفت

شهره لرستانی بازیگر ، زیر تیغ جراحی رفت و جزئیاتی از عملش بیان کرد. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -شهره لرستانی عمل جراحی اش را با موفقیت پشت سرگذاشت و توضیحاتی درباره آن ارائه داد. 
شهره لرستانی که پیش از این خبر داده بود برای انجام عمل اسلیو آماده می شود در صحبت هایش توضیح داد که این عمل با موفقیت انجام شده و او توانسته 10 کیلو از وزنش را کم کند. 

 

بیشتر بخوانید: وخامت حال شهره لرستانی و بیماری جدی او

شهره لرستانی گفت: دور قبل که تصمیم گرفتم لاغر شوم 40 کیلو از وزنم را کم کردم اما دوباره پرخوری کردم و این وزن برگشت و من اینبار تصمیم گرفتم عمل اسلیو معده انجام دهم که عمل موفقیت امیز بوده است و من تاکنون 10 کیلو از وزنم را کم کرده ام.
دور قبل که وزنم را کم کردم بعد از مدتی هرکاری می کردم نمی توانستم جلوی خوردنم را بگیرم. اینبار بعد از اینکه وزنم ریزش کافی انجام داد برای تثبیت اقدام می کنم 


شهره لرستانی گفت: 14 روز از عملم گذشته و 10 کیلو از وزنم کم شده و حالتهای آسم که در من وجود داشت کاملا خوب شده است. راحت نفس می کشم و راحت راه می روم.
شهره لرستانی اخباری که از او نقل شده را تکذیب کرد و گفت: من برای سینمای ایران احترام زیادی قائل هستم و تا آخرین لحظه سرکار بوده ام و اخباری که از من نقل می شود درست نیست.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.