2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
دلنوشته بهاره رهنما درباره جوانی‌اش

دلنوشته بهاره رهنما درباره جوانی‌اش

بهاره رهنما با انتشار عکسی از خودش دلنوشته ای درباره جوانی‌اش منتشر کرد. اینجا را بخوانید

جامعه پویا - بهاره رهنما با انتشار عکسی از دوران جوانی‌اش درباره زیبایی که از دست رفته و آرامش روزهای میانسالی صحبت کرد. 

بهاره رهنما در این دلنوشته توصیه کرده‌است که زنها شهامت داشته باشند. او با انتشار این عکس نوشته است : 


برای سفر قهرمانی زیبایان ابدی سرزمینم:
خیلی جوان‌ بودم بارها زنان زیبایی راکه در نیمه دوم عمرشان میدیدم برایم عجیب بود که عکس های گذشته و جوانی شان را اغلب در کیف هایشان داشتند و دوست داشتند با بقیه به اشتراک بگذارند ،زیبایی که در گذر زمان گاه هنوز ردی از آن در صورت و چشم هایشان بود ونوعی حسرت و غم ناشی از گذشت زمان و از دست دادن طراوت جوانی در صدایشان و...

 


این روزها به بهانه عکسی که در سریال گیسو از گذشته من نیاز بود رجوعی به آلبوم های عکس قدیمی کردم و برایم عجیب بود که جای حسرت و آه ،لبخند شیرین و شیطنت آمیزی به گوشه لبم نشست و احساس بسیار خوشایندی از بودنم در اکنون ...
امروز حیفم آمد این حس زیبا را با دخترهای جوان و زنان بیشماری که به لطف خدا از دوست دارانم هستند و حتی آنها که با لباس دشمنی پیگیر شب و روزم هستندشریک نشوم:
من حس می کنم همه ما باید طوری سفر قهرمانی را پیش ببریم که اگر عمری باقی ماند،در نیمه دوم عمر به سمت آرامش و طمانینه ای حرکت کنیم که خواست حقیقی روح ما باشد.

 


تا با طیب خاطر پذیرای ساحل امن نیمه دوم عمرمان باشیم ، نوع سفر زندگی ما و دستاورد های برداشت شده ما از تصمیمات و کاشت های سال های جوانی باید چنان باشد که چیزی بیش از زیبایی یا جوانی از دست رفته حالمان را خوش کند،گرچه من قول میدهم اگر خودتان رادوست داشته باشید و از عزت نفستان مراقبت کنید سال ها بعد احساس فقدان یا از دست رفتن جوانی یا زیبایی به آرامش و وقاری با معنا بدل خواهد شد و در گذر از سال های عمر نه تنها جای خالی زیبایی و جوانی گذشته را حس نمیکنید بلکه زیبایی عمیق و بیشتری را اغشته با آرامش و آگاهی در آغوش میگیرید و خدا را بابت بودن در زمان حال شکر میگویید!

 


پس جان دل هایم تصمیم های جوانیتان را برای شادی نیمه دوم عمر جدی بگیرید با شهامت و بدون ترس و بی نقاب خود خودتان باشید تا شفافیت و زنانگی،زیبایی و عزت نفستان را ابدی کند،زیبایان ابدی من دوستتان دارم و هزار و چهارصدی مستقل و شاد برایتان آرزو دارم . 
پی نوشت: کاش در سال های موثر عمرمان از سرزمین های تاریخ گذشته سفرکنیم ، حتی با ابهام و ترس اما با امید و نهراسیدن از شکست و قدم گذاشتن از ناشناخته ها سفر و تغیر را آغاز کنیم وهرگز رکود را بر اساس منفعت و ترس انتخاب نکنیم!
براستی که زندگی یعنی همین:سفر!

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.