2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
ناگفته هایی از زندگی آزاده نامداری و آخرین جزئیات پرونده مرگش

ناگفته هایی از زندگی آزاده نامداری و آخرین جزئیات پرونده مرگش

آزاده نامداری مجری مشهور تلویزیون به طور ناگهانی فوت کرد. جزئیاتی جدید از پرونده آزاده نامداری را اینجا بخوانید

جامعه پویا -آخرین اخبار از مرگ ناگهانی آزاده نامداری مجری مشهور تلویزیون که سالها بود از سوی صدا و سیما ممنوع التصویر شده بود حکایت از آن دارد که آزمایشات سم شناسی روی بدن او آغاز شده است و تحقیقات درباره علت مرگ وی ادامه دارد. 


آزاده نامداری مجری جوانی بود که حواشی ایجاد شده در زندگی شخصی او باعث شد از طرف صدا و سیما ممنوع التصویر شود. آزاده نامداری 10 سال پیش با فرزاد حسنی دیگر مجری مشهور تلویزیون ازدواج کرد اما مدت کوتاهی بعد از او جدا شد. آزاده نامداری در ان زمان عکسی از چشم های کبود و ورم کرده و صورت زخمی اش منتشر کرد و نوشت این عکس را به این دلیل منتشر می کند که همه زنان بدانند نباید در برابر خشونت خانگی سکوت کنند. او با انتشار این عکس از خشونت شدید خانگی فرزاد حسنی نسبت به خودش خبر داد. هرچند در آن زمان فرزاد حسنی علیه آزاده نامداری شکایت کرد اما بعد این پرونده بسته شد. 

آزاده نامداری و فرزاد حسنی


فرزاد حسنی در آن زمان نسبت به جدایی از آزاده نامداری اظهارنظر کرد و گفت که باید پرسید چرا یک مرد اینطور همسرش را کتک می زند و زن چه کرده است. 
در آن زمان آزاده نامداری از زنان خواست نا نسبت به حق طلاق هم بی تفاوت نباشند . این در حالی بود که این زوج مجری در همان سال اجرای برنامه تحویل سال را با هم جلوی دوربین داشتند و فرزاد حسنی سعی می کرد رابطه اش با همسرش را به خوبی نشان دهد. این آخرین حضور آزاده نامداری مقابل دوربین تلویزیون بود و او پس از این جدایی پر سرو صدا ممنوع التصویر شد. 

 

آزاده نامداری و همسرش

همسر آزاده نامداری کیست ؟


مدتی بعد از این جدایی آزاده نامداری با سجاد عبادی ازدواج کرد. سجاد عبادی پسر رحیم عبادی معاون وزیر آموزش و پرورش در دوران اصلاحات بود. مادر سجاد عبادی یکی از زنان دگراندیش در حوزه زنان بود که به دلیل ابتلا به سرطان جانش را از دست داد. سجاد عبادی نیز از همسرش جدا شد و با آزاده نامداری ازدواج کرد. همسر سابق سجاد عبادی در زمان جدایی نامه ای بلندبالا علیه آزاده نامداری و شوهرش نوشت و مدعی شد که به او خیانت شده است و زمانی که سجاد عبادی با او زندگی می کرده است برای آزاده نامداری دسته گل می فرستاده است. هرچند این ادعا از سوی آزاده نامداری و سجاد عبادی تکذیب و اعلام کردند ازدواج آنها چندین ماه بعد از جدایی سجاد عبادی از همسر اولش بوده است اما انگار همین نامه کافی بود تا قفل محکم تری بر ممنوع التصویر شدن آزاده نامداری در صدا و سیما بزند. 

 


به دنیا آمدن گندم 


مدت کوتاهی بعد از این ازدواج آزاد نامداری صاحب دختری به نام گندم شد و در متنی نوشت از این به بعد برای گندم زندگی می کند. او نوشت: دنیا در جوانی همه چیز را به من نشان داد و من در 35 سالگی از این به بعد با خاطراتم و برای گندم زندگی می کنم. 
اما انگار حاشیه ها دست از سر آزاده نامداری برنمی داشت. هنوز چندماهی از تولد گندم نگذشته بود که یک شهروند ایرانی در خارج از کشور عکسی از آزاده نامداری منتشر کرد که در جنگل بدون حجاب است. هرچند آزاده نامداری این عکس را تکذیب کرد و گفت در یک لحظه روسری اش افتاده و فردی که عکس را گرفته از همین موضوع استفاده کرده است و او همچنان به حجاب پایبند است و چنین کاری نکرده است. با این حال همچنان عکس های او دست به دست چرخید. 

 


آنچه از زندگی کوتاه آزاده نامداری مشخص است او زنی پیشرو در حقوق زنان و کودکان بود . یکی از برنامه های جنجالی او مصاحبه به مردی بود که هم زمان چهار همسر داشت و آزاده نامداری با شدت این مهمان برنامه اش را نقد کرده بود. او همیشه به خاطر تابوشکنی هایش مورد توجه بود اما از صدا و سیما حذف شد. 

آزاده نامداری و همسر اولش


جسد آزاده نامداری بعد از ظهر 7 فروردین ماه سال 1400 در خانه اش در سعادت آباد کشف شد. پدر و مادر آزاده نامداری اعلام کردند نزدیک به دو روز از فرزندشان خبر نداشتند به خانه او رفتند و با کارت عابربانک در را باز کردند و با جسد او روبه رو شدند. سجاد رحیمی همسر آزاده نامداری و دخترش گندم در سفر شمال بودند و بلافاصله بعد از اینکه از موضوع مطلع شدند به سمت تهران حرکت کردند. 

 


همسر آزاده نامداری از تمکن مالی خوبی برخورد است. او یک مهندس است که موقعیت مالی خوبی دارد. 
بازپرس تحقیقات روی پرونده آزاده نامداری را آغاز کرده است. فعلا هیچ چیز درباره اینکه او خودکشی کرده یا به قتل رسیده یا دچار مرگ ناگهانی شده است هم نمی توان گفت. اما بازپرس پرونده اعلام کرده است. جراحتی روی بدن آزاده نامداری وجود نداشته که نشان دهد او با کسی درگیر شده است. فرد غریبه ای هم وارد خانه نشده است. این درحالیست که آثاری از خودکشی هم در ظاهر وجود ندارد و همه منتظر نتایج سم شناسی هستند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.