2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل ندا عقیقی بازیگر ماهور در   سریال حورا

بیوگرافی کامل ندا عقیقی بازیگر ماهور در سریال حورا

ندا عقیقی بازیگر سریال حورا است. حورا چندمین سریال این بازیگر است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -ندا عقیقی بازیگر جوانی است که هرچند رشته هنری را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد اما تحصیلاتش در زمینه سینما نبود. 

 


ندا عقیقی بازیگر جوان متولد سال 70 است. او 14 خرداد ماه به دنیا آمده و در دانشگاه در رشته گرافیک تحصیل کرده است. ندا عقیقی فعالیت بازیگری خود را از سال 89 آغاز کرد او با شرکت در کلاس‌های بازیگری وارد تلویزیون شد و علاوه بر بازیگری به عنوان دستیار کارگردان نیز فعالیت‌های زیادی داشت. 

 

بیوگرافی کامل ندا عقیقی
هرچند ندا عقیقی در رشته گرافیک تحصیل کرده اما همه وقتش را برای بازیگری و کار سینما گذاشته است. او در دانشکنده هنرو معماری شیراز تحصیل کرده است. جالب است بدانید که ندا عقیقی از معدود بازیگرانی است که علاقه شدید پدرش به بازیگری باعث شد تا او به سمت این رشته سوق داده شود. 

 


ندا عقیقی درباره اینکه چطور بازیگر شده است می‌گوید: هنگامی که وارد هنرهای زیبا شدم تصمیم گرفتم به شکل آکادمیک بازیگری را یاد بگیرم و در کلاس های بازیگری و کارگردانی شرکت کردم. پس از آن با گروه های مختلفی کار می کردم. تا این که با رضا ثروتی و همایون غنی زاده آشنا شدم. تلاش کردم بر حسب شانس پیش نروم و انتخاب کنم.

 

ندا عقیقی در سریال حورا
ندا عقیقی چطور وارد تلویزیون شد


شبنم مقدمی و همسرش علیرضا آراء در زندگی هنری ندا عقیقی بسیار نقش داشتند. اولین بار ندا عقیقی در نمایش فهرست به چشم آمد. وقتی علیرضا آراء این تئاتر را دید ندا عقیقی را به عوامل سریال عقیق معرفی کرد. شبنم مقدمی همسر علیرضا آراء نیز در این سریال بازی می‌کرد و ندا عقیقی در کنار شبنم مقدمی نقش آفرینی کرد و در قاب تلویزیون دیده شد. سریال عقیق را بهرنگ توفیقی کارگردانی کرده بود. 
ندا عقیقی اولین فیلم سینمایی خود به نام دارکوب را با کمک ویشکا آسایش بازی کرد. در واقع ویشکا آسایش او را به عوامل این فیلم معرفی کرد و اولین تجربه ندا عقیقی در سینما را رقم زد. 


دومین بازی ندا عقیقی در سریال زمین گرم بود. او در این سریال نقش خواهر علیرضا آراء را بازی می‌کرد. 
ندا عقیقی در تجربه دیگری در تلویزیون سریال حورا را بازی کرده است. او در این سریال در کنار ایرج نوذری و فاطمه گودرزی بازی کرده است. ندا عقیقی در این سریال نقش ماهور را بر عهده دارد.

 


زندگی خصوصی ندا عقیقی


ندا عقیقی ازدواج نکرده و مجرد است. او در اوقات فراغتش بسیار کتاب می‌خواند و ورزش می‌کند. ندا عقیقی به موسیقی علاقه دارد و گوش کردن موزیک نیز یکی سرگرمی‌های اوست

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.