2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل دینا هاشمی بازیگر نقس سوسن در  سریال احضار

بیوگرافی کامل دینا هاشمی بازیگر نقس سوسن در سریال احضار

دینا هاشمی بازیگر نقش سوسن در سریال احضار است بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -دینا هاشمی بازیگری دهه هفتادی کشورمان است که برای اولین بار با سریال احضار وارد قاب تلویزیون شد.


دینا هاشمی دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه سوره است ، او از دوران دانشجویی کار حرفه ای و جدی در تئاتر را آغاز کرد. مهارت او در بازیگری در تئاتر عامل اصلی انتخابش برای سریال احضار بود. او در نمایش های «قلب کاغذی شمعدانی های زمین» به کارگردانی المیرا رضایی و «قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی» به کارگردانی امین میری اشاره کرد که در سالن پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت.

 


دینا هاشمی در  فیلم کوتاه «یک کلمه هم حرف نزن» به کارگردانی مهدی اسبقی خم نقش آفرینی کرده است. 

دینا هاشمی در سریال احضار

 


 زندگی خصوصی دینا هاشمی


دینا هاشمی  متولد 21 فروردین ماه است. او به ادبیات علاقه بسیار زیادی دارد و کتابهای زیادی در حوزه ادبیات کلاسیک خوانده است. هرچند دینا بسیار جوان و در ابتدای راه است اما تسلطی که بر حوزه ادبیات دارد او را از بازیگران دیگر هم سنش هستند متمایز کرده است. 
دینا هاشمی دختری بسیار شاد و  پر جنب و جوش است. برای رسیدن به موفقیت تلاش زیادی می کند و حضورش در سریال مامورایی احضار یک گام بلند روبه جلو برای او بوده است. او در این سریال نقش سوسن را بازی می کند.


دینا هاشمی رابطه بسیار خوبی با خانواده اش دارد و عکس های زیادی با مادرش منتشر کرده است که نشان از رابطه خوبش با خانواده اش دارد. البته او از جمله بازیگرانی است که زندگی کاری و هنری اش را از هم جدا کرد و تلاش می کند تا حاشیه های احتمالی کارش وارد زندگی شخصی اش نشود. 

 

سریال «احضار»  به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان در کنداکتور پخش شبکه یک قرار دارد .

دینا هاشمی بازیگر سریال احضار
در این مجموعه به نقد عرفان های کاذب پرداخته شده است و در خلاصه داستان آن آمده است: مائده و زهره دختر عمه و دختر دایی یکدیگر هستند. آنها همراه با ۲ تن از دوستان خود، سوسن و شکیبا، برای یک سفر تفریحی عازم شمال شده‌اند. گرچه هر چهار نفر ظاهرا از دوستان صمیمی یکدیگر هستند اما یکی از آنها نسبت به مائده حسادت می‌ورزد و دل خوشی از او ندارد. این سفر بهانه‌ای می‌شود تا کینه‌ورزی‌های او برملا شود. با پیوستن محسن خواستگار قبلی مائده به این جمع حوادثی رقم می خورد که زندگی و سرنوشت مائده و زهره را دگرگون می‌ کند.


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.