2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل درسا بختیار بازیگرنقش مهتاب  سریال احضار

بیوگرافی کامل درسا بختیار بازیگرنقش مهتاب سریال احضار

درسا بختیار بازیگر نقش مهتاب در سریال احضار است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -درسا بختیار بازیگر جوان و نو ظهوری سینمای ایران است.  او بازیگر جوانی است که پله های ترقی را یک به یک طی کرده و با اینکه بسیار جوان است اما توانسته تجربه زیادی در بازیگری به دست آورد. 

 

 

درسا بختیار متولد 11 شهریور 1375 در تهران و دانش آموخته کارشناسی رشته کارگردانی سینماست که با حضور در کلاس های آموزش بازیگری هومن سیدی کارگردان سینما بر تجربیات خود در این زمینه افزوده است.

 

درسا بختیار در زیر پای مادر
درسا بختیار اولین بار با سریال زیرپای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی  به  ببینندگان معرفی شد. موفقیت او در بازی در سریال زیر پای مادر گام بلندی در زندگی هنری درسا بختیار بود. درسا بختیار در سال 96 در فیلم ضربه فنی نقش آفرینی کرد. 
این فیلم را غلامرضا رمضانی کارگردانی کرده بود. 

 


زندگی خصوصی درسا بختیار


درسا بختیار ازدواج نکرده و مجرد است. او از هنرستان بازیگری می کرد و علاقه زیادی که به بازیگری داشت باعث شد تا همه تلاشش را برای ورود به این عرصه بکند. 
درسا بختیار در سریال زیر پای مادر نقش ستاره را بازی کرد و در کنار مجید نوروزی نقش آفرینی کرد. مجید نوروزی که این روزها به خاطر بازی در سریال گاندو حسابی خبرساز شده است در این سریال نقش همسر ستاره را بازی می کرد. 

 


حضور درخشان درسا بختیار در سریال زیر پای مادر باعث شد بعد از این سریال پیشنهادات کاری زیادی به او شد اما گزیده کاری درسا بختیار باعث شد با وسواس زیادی نقشهایش را انتخاب کند و بعد از این سریال فقط در یک فیلم حضور داشت. 
درسا بختیار در تجربه ای متفاوت و بعد از نزدیک به چهار سال از آخرین حضورش در تلویزیون در سریال احضار نقش آفرینی کرد. او در این سریال ماورایی یکی از نقش های اصلی را بازی میکند. 

درسا بختیار در سریال زیرپای مادر


درسا بختیار یکی از چهار دختری است که به جنگلی در شمال رفته و درگیر یک انتقام گیری هولناک می شوند آنها تصور می کنند در دام جن گرفتار شده اند اما ماجرا چیز دیگری است. 
درسا بختیار در سریال احضار درنقش مهتاب بازی در کنار آرش مجیدی، رضا توکلی،افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی، میلاد میرزایی، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایى بازی کرده است. 


 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.