2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل غزال نظر بازیگر نقش رها در  سریال احضار

بیوگرافی کامل غزال نظر بازیگر نقش رها در سریال احضار

غزال نظر در سریال احضار در نقش رها نقش آفرینی کرده است بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید.

جامعه پویا - غزال نظر بازیگر جوان و از چهره های  قدیمی سینما و تلویزیون است. 

غزال نظر هرچند بازیگر است و به صورت حرفه ای بازیگری می کند اما دانش آموخته حقوق  و وکیل پایه یک دادگستری نیز هست. 

 

سریال بیابان عشق کارگردان هوشنگ هدایتی، تله فیلم تنگنا کارگردان علیرضا بذرافشان ، تله فیلم مادر لر کارگردان جهانگیر الماسی ، تله فیلم کشتی امید کارگردان مجتبی اسدی پور، تله فیلم که عشق آسان نمود اول کارگردان محمدرضا بیاتی ، تله فیلم بازی شبانه کارگردان کاظم معصومی ، مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ،اپیزود نیمه پنهان کارگردان احمد معظمی و فیلم سینمایی آینه شیطان به کارگردانی فرید ولی زاده ازجمله آثار غزال نظر هستند.

 

غزال نظر و شهاب حسینی

او با نقش بیتا در هزارتو در کنار  شهاب حسینی , ساره بیات , غزاله نظر, پژمان جمشیدی , فریبا جدیکار, علیرضا ثانی فر, مریم معصومی , شیرین یزدان بخش, مهسا باقری به ایفای نقش پرداخته. پیش از این نام فیلم هزارتو لابیرنت بود که بعدا به هزارتو تغییر نام داد.

او در نمایش اعتراف به کارگردانی شهاب حسینی به ایفای نقش پرداخت. نمایش اعتراف به زندگی و اعتراف های یک قاتل حرفه ای جوان و درون گرا به پدر روحانی باتجربه ای در کلیسا و چالش های رخ داده بین آن دو نفر می پردازند.در این اثر نمایشی که به تهیه کنندگی مسعود صفوی به صحنه رفته است ، علی نصیریان، شهاب حسینی، مهدی بجستانی، پرویز بزرگی، نیما رئیسی، صالح میرزاآقایی، غزاله نظر، میثاق زارع، شهرام ابراهیمی، ایلیا نصراللهی، تنی آواکیان و عباس حسنی به عنوان بازیگر حضور دارند.

 

غزال نظر  درباره این تجربه به ایران تئاتر گفته است: «هم‌بازی شدن با شهاب حسینی در تله فیلم «تنگنا» باعث شد تا مسائل جدیدی را در حوزه بازیگری بیاموزم . حضورم در فیلم تئاتر «اعتراف» هم باعث شد بازهم تجربیات متفاوت‌تری را در حوزه تکنیک‌های بازیگری به دست بیاورم . در هر جلسه تمرینی نمایش با نکات و حرف‌های جدیدی روبه‌رو می‌شدم و تمام عوامل بازیگری از این فرصت مغتنم  بهره لازم را بردند . در تئاتر خیلی مهم است با کارگردانی کارکنید که دارای ایده و نظریه باشد و حرفی برای گفتن هم داشته باشد . حضور استاد علی نصیریان در اعتراف مزیت دیگری برای من بازیگر بود که از نزدیک با شیوه بازیگری ایشان آشنا بشوم. ایشان مثل یک استاد بی‌بدیل با روی گشاده بی‌دریغ تجربیاتشان را در اختیار ماها قرار می‌دادند و حضورشان در تمرینات یک انرژی مثبت به فضای کار وارد می‌کرد . به نظر من این نوع فرصت‌های همکاری با بزرگان کمتر در طول دوران حرفه‌ای یک بازیگر به وجود می‌آید.»

 

غزال نظر در سریال احضار

فیلم «هزارتو»، «یک آرایش ساده»، «مقیمان ناکجا» و سریال «ملکاوان»، «بیابان عشق» کارگردان هوشنگ هدایتی، تله‌فیلم «تنگنا» کارگردان علیرضا بذرافشان ، تله‌فیلم «مادر لر» کارگردان جهانگیر الماسی ، تله‌فیلم «کشتی امید» کارگردان مجتبی اسدی پور، تله‌فیلم «که عشق آسان نمود اول» کارگردان محمدرضا بیاتی ، تله‌فیلم «بازی شبانه» کارگردان کاظم معصومی ، مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» ، اپیزود نیمه پنهان کارگردان احمد معظمی و فیلم سینمایی «آینه شیطان» به کارگردانی فرید ولی زاده از جمله آثار مهمی است که غزال نظر در آنها ایفای نقش کرده است.

 

 

غزال نظر در سریال احضار که رمضان 1400 از شبکه یک پخش می شود هم بازی کرده است. او در این سریال نقش رها را  دارد و یکی از متفاوت ترین بازیهای خود را ارائه داده است. 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.