2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل سروش گودرزی بازیگر نقش رامین در سریال مسافری از هند

بیوگرافی کامل سروش گودرزی بازیگر نقش رامین در سریال مسافری از هند

بیوگرافی کامل سروش گودرزی بازیگر نقش رامین در مسافری از هند را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سروش گودرزی بازیگر کم‌کار سینما و تلویزیون ایران است که ۲۰ سال قبل وارد تلویزیون ایران شد. 
سروش گودرزی متولد سال ۵۳ است و اولین بار با سریال خط قرمز وارد تلویزیون ایران شد. او در این سریال چنان درخشید که در فاصله بسیار کمی به یکی از موفق ترین و سوپر استار تلویزیون ایران تبدیل شد. او در سریال خط قرمز نقش جوان ثروتمندی را بازی می‌کرد که پدر و مادرش از هم جدا شده اند و حضور نامادری در خانه او را آزار می دهد و او برای لجبازی با پدرش دست به کارهایی می زند که منجر به سرنوشتی تلخ برای او می شود. 

 

سروش گودرزی بازیگر سریال مسافری از هند
سروش گودرزی بعد از بازی در این سریال به شهرت بسیار زیادی رسید و دومین سریال موفق خود یعنی مسافری از هند را بازی کرد. او در این سریال نقش رامین را بازی می کرد. جالب است بدانید که سروش گودرزی دراین سریال نیز پسر خانواده ای آشفته بود. خانواده ای که پدر خانواده دو همسر داشت و کلاهبرداری کرده و برای فرار از دست طلبکاران خود را مخفی کرده و خبر مرگش همه جا پیچیده بود. 

سروش گودرزی بازیگر سریال پیامک از دیار باقی


سروش گودرزی نقش رامین را داشت پسر بزرگ خانواده که برای تحصیل به هند سفر کرده و هرچند در ایران نامزد داشت اما در هند با دختری به نام سیتا با بازی شیلا خداداد آشنا شده و او را به ایران می اورد تا با او ازدواج کند. بهنوش طباطبایی نقش کتی خواهر رامین را بازی کرد و حمید گودرزی نیز نقش فرزاد برادر رامین و پسر همسر دوم پدر خانواده را داشت. 

 


سروش گودرزی در این سریال نیز بسیار خوب ایفای نقش کرد اما بعد از این دو سریال بسیار کم کار شد تا اینکه در سریال پیامک از دیار باقی نقش آفرینی کرد. 

 

سروش گودرزی و حامد بهداد
زندگی خصوصی سروش گودرزی


سروش گودرزی متولد سال 53 است. او در خرمشهر به دنیا آمده و مهندس کامیپوتر است. یک برادر بزرگتر از خود به نام رامین و یک خواهر کوچکتر از خود دارد، در زمان جنگ وفتی 7 – 8 ساله بود به تهران مهاجرت کردند و در زمان مدرسه بسکتبالیست بود و به مدرسه فوتبال می رفت سروش در سال 79 در فیلم پارتی سیروس مقدم بازی کرد. سروش گودرزی را دوستش به سامان مقدم معرفی کرد و این بازیگر بعد از اینکه تست داد برای بازی در فیلم پارتی انتخاب شد. او سپس سریال خط قرمز و بعد از آن مسافری از هند را بازی کرد. 

 


سروش گودرزی در سال 82 ازدواج کرد و برای زندگی به آمریکا مهاجرت کرد. زندگی مشترک او خیلی زود با بحران مواجه شد و دو سال بعد از همسرش جدا شد. 
هرچند او همچنان در آمریکا زندگی می کرد اما در نهایت به ایران برگشت. او درباره علت بازگشتش به ایران می گوید: آن زمان مدتی در کالیفرنیا و پیش مادر و برادر و خواهرم بودم، اما با وجود آنها احساس تنهایی می کردم چون ظاهر و فرهنگ آدم هایش 180 درجه متفاوت است .با این وجود به شهر سیاتل رفتم و در دانشگاه درس خواندم، ورزش کردم و در یک شرکت نیز وارد کار بیزینسی شدم؛ در نهایت در سال 1391 به ایران بازگشتم.


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.