2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل الهام حمیدی بازیگر نقش پروانه در سریال مسافری از هند

بیوگرافی کامل الهام حمیدی بازیگر نقش پروانه در سریال مسافری از هند

بیوگرافی کامل الهام حمیدی بازیگر نقش پروانه در سریال مسافری از هند را اینجا بخوانید

جامعه پویا -الهام حمیدی بازیگری است که با سریال های تلویزیون به شهرت رسید. 

 


یکی از مشهورترین سریالهایی که او بازی کرده سریال مسافری از هند است که در این سریال نقش پروانه را بازی کرده است. 
پروانه دختردایی رامین با بازی سروش گودرزی است که با هم نامزد هستند اما رامین به هند می رود تا تحصیلاش را ادامه بدهد و در آنجا عاشق دختری به نام سیتا با بازی شیلا خداداد می شود. پروانه از این طرد شدن درگیر است و ....

الهام حمیدی بازیگر نقش پروانه در سریال مسافری از هند
نقش پروانه یکی از نقش های ماندگار الهام حمیدی بود. 
الهام حمیدی  تحصیلاتش را در رشتهٔ حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. وی یک ترم به کلاس‌های بازیگری رفته‌است و همان کلاس‌ها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد. در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانهٔ سینما گردید. از مجموعه‌های تلویزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خود دارد. 

الهام حمیدی و همسرش علیرضا صادقی


زندگی خصوصی الهام حمیدی


الهام حمیدی به گفته خودش تنهایی خودش را بسیار دوست دارد. هرچند او صفحه ای در اینستاگرام دارد اما چندان در آن فعال نیست و به طور کلی اهل فضای مجازی نیست. هرچند می تواند از این راه پول فراوانی به دست آورد اما اصلا اهل فضای مجازی نیست و به اصرار شوهرش در اینستاگرام صفحه دارد.
او در سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷، خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود اعلام کرد.شوهر الهام حمیدی علیرضا صادقی است ، انها بعد از ازدواج خیلی زود صاحب فرزندی شدند و نام آن را الوین گذاشتند. پسر الهام حمیدی خرداد سال 99 به دنیا امد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.