2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس4

بیوگرافی کامل محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس4

بیوگرافی کامل محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد در سریال بچه مهندس 4 را اینجا بخوانید.

جامعه پویا - محمدرضا رهبری در ۵ دی سال ۱۳۶۱ در تهران زاده شد، او بازیگری است که بیشتر در مدیوم تلویزیون تعریف شده و کار سینمایی زیادی از او دیده نشده است. 

 

 

 محمدرضا رهبری دارای مدرک کارشناسی رشته تربیت بدنی است. اولین کار محمدرضا رهبری در سریال میوه ممنوعه ساخته حسن فتحی بود. محمدرضا رهبری در خانواده ای کم جمعیت به دنیا آمده است .او یک خواهر دارد که رابطه بسیار خوبی هم با هم دارند و پیام‌های خواهرش در صفحه مجازی او از عمق رابطه این خواهر و برادر نشان دارد.

 

محمدرضا رهبری در سریال بچه مهندس
محمدرضا رهبری با شرکت در کلاس‌های بازیگری امین تارخ وارد تلویزیون شد. مهمترین حضور محمدرضا رهبری در سریال خانه امن بود. او در این سریال نقش یک مامور امنیتی را بازی می‌کرد اما انگار بخت با او یار بود و بعد از درگیری روزبه حصاری و تهیه کنند و کنار گذاشته شدن روزبه حصاری از پروژه بچه مهندس او جای روزبه حصاری را در نقش اول گرفت. محمدرضا رهبری در سریال بچه مهندس نقش جواد جوادی را بر عهده گرفت. هرچند طرفداران روزبه حصاری به این مساله اعتراض زیادی کردند اما تهیه کننده اعلام کرد تصمیم دراینباره گرفته شده و محمدرضا رهبری که در آن زمان سریال در حال پخش خانه امن را داست بازی نقش اول سریال بچه مهندس را هم خواهد داشت.  

 


زندگی خصوصی محمدرضا رهبری 


محمدرضا رهبری تنها یک خواهر به اسم مهسا دارد و هنگام بازی در مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه به کارگردانی حسن فتحی پدرش را از دست داد و او این موضوع را از بزرگ ترین حسرت های زندگیش می داند زیرا دوست داشت پدرش زنده بود و موفقیت های وی را در دنیای بازیگری و نیز کار اجرا میدید. مادرش پرستار است و پدرش نیز استاد دانشگاه بود.

 


محمدرضا رهبری در سال 96 ازدواج کرد او با انتشار عکسی از همسرش خبر این ازدواج را اعلام کرد. 
محمدرضا رهبری در برخی اظهارنظرهایش درباره علاقه اش به طنز نیز صحبت کرده و گفته است که علاقه زیادی به بازی در سریال های طنز هم دارد اما به هر حال سریال بچه مهندس آن هم در نقش اول می‌تواند سکوی پرتاب خوبی برای محمدرضا رهبری باشد. 

محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد در سریال بچه مهندس


حاشیه‌های محمدرضا رهبری


شاید تا پیش از حضور محمدرضا رهبری در سریال بچه مهندس او یکی از بی‌حاشیه‌ ترین بازیگران تلویزیون بود اما حضورش در نقش جواد جوادی به جای روزبه حصاری در این سریال اولین حاشیه بازیگری او بود. محمدرضا رهبری چندی بعد با اعتراض تند و تیزش نسبت به اینکه باید واکسن کرونا در اختیار بازیگران قرار گیرد حاشیه جدیدی درست کرد . او معتقد است چون بازیگران مجبور به کار در اماکنی هستند که افراد زیادی آنجا هستند باید سهمیه واکسن کرونا به آنها تعلق بگیرد. 
این در حالیست که بازیگران زیادی اعلام کردند از مردم جدا نیستند وهر وقت برای مردم واکسنی تزریق شد آنها هم در کنار مردم واکسن تزریق می‌کنند. 
محمدرضا رهبری در سریال بچه مهندس 4 در نقش جواد جوادی مهندس جوانی نقش آفرینی کرده است که از کودکی در پرورشگاه زندگی کرده و حالا به یک مهندس مهم در حوزه هوافضا تبدیل شده است. 
 

 

دیدگاه‌ها
... 1400/02/27
بسیار جذاب بود سریال بچه مهندس 4 خیلی خوب ایفای نقش کردید آقای رهبری امید وارم فصل پنجم سریال رو هم با حضور آقای رهبری بسازند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.