2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل محمد رشنو بازیگر نقش آصف در سریال یاور

بیوگرافی کامل محمد رشنو بازیگر نقش آصف در سریال یاور

بیوگرافی کامل محمد رشنو بازیگر نقش آصف در سریال یاور را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -محمد رشنو بازیگر جوانی است که با حضور در چند فیلم کوتاه وارد سینمای ایران و سپس تلویزیون شد. 
محمد رشتو21 ساله است و با حضور در کارگاههای بازیگری وارد این حرفه شد. 

 


محمد رشنو که در سریال یاور در نقش آصف بازی می‌کند در سریال بوم و بانو نیز بازی کرده و نقش جوانی به نام یوسف  را برعهده داشت که پدرش نوکر استاد نقاشی بود و خودش دوست داشت یک سرباز باشد. 
محمد رشنو در فیلم 23 نفر نیز نقش آفرینی کرده است. 

 


رشنو از پنج سال پیش بطور حرفه ای کار بازیگری را با تئاتر شروع کرده با درخشش در ایفای نقش در تئاتر؛ موفق به کسب جایزه جشنواره مقاومت شده است و با فیلم ۲۳ نفر نیز در جشنواره فجر و جشنواره های مختلف حضور داشته است.

وی در فیلم ۲۳ نفر یکی از بازیگران اصلی این فیلم بود که در زمینه اسارت ۲۳ رزمنده دفاع مقدس در سال ۶۱ بر اساس روایت کتاب ۲۳ نفر به کارگردانی مهدی جعفری بود که توسط آرش حسن پور به عوامل فیلم معرفی شد.
محمد رشنو بازیگر در لیبیدو
محمد رشنو در سریال یاور نقش آصف را برعهده دارد او عاشق دختری به نام غزل با بازی دریا مقبلی است. پدر بزرگ آصف و غزل از جوانی با هم اختلاف داشتند و حالا این اختلاف دامن عاشقی نوه‌هایشان را گرفته است. 
سریال یاور از شبکه سه سیما پخش می‌شود و بازیگرانی چون داریوش ارجمند ، ارسلان قاسمی ، فقیهه سلطانی و اسماعیلی محرابی و ... در آن نقش آفرینی کرده اند. 

 « محمد رشنو» از بازیگران موفق عرصه تئاتر  نیز هست و در شانزدهمین دوره از جشنواره سراسری تئاتر مقاومت رتبه دوم بازیگری را کسب کرد.

محمد رشنو در سریال بوم و بانو

فیلم های محمد رشنو


• فیلم سه کام حبس (۱۳۹۸)

• فیلم اورکا(۱۳۹۸)

• فیلم ۲۳ نفر (۱۳۹۷)
فیلم لیبیدو 1399

 


سریالهای محمد رشنو


بوم و بانو : 1399
یاور : 1400

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.