2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل بهادر زمانی بازیگر نقش سرگرد علیرضا طواف زاده

بیوگرافی کامل بهادر زمانی بازیگر نقش سرگرد علیرضا طواف زاده

بهادر زمانی نقش سرگرد علیرضا طواف زاده را در سریال یاور بازی می کند. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا - بهادر زمانی متولد 18 آذر 1363 هجری شمسی است. او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.
بهادرزمانی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشکده سینماگران جوان است. او همچنین مدرک کارشناسی صنعت گردشگری و توریسم دارد.
وی از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است. او بازیگری را از سال 1386 آغاز کرده است.

بهادر زمانی کیست


بهادرزمانی در اوقات فراغت، به فعالیتهای گرافیکی می پردازد.
هرچند بهادر زمانی نقش های ماندگاری بازی کرده است اما حضور پررنگی در سینمای ایران نداشته است. یکی از نقش هایی که او بازی کرد و منجر به حذف سکانس ها شد نقش حضرت عباس  در فیلم رستاخیز بود که به دلیل معصومیت این چهره مذهبی نقش بهادر زمانی در آن حذف شد. 
بهادر زمانی در دیگر نقشی که به صورت جدی ظاهر شد نقش سرگرد طواف زاده را در سریال یاور بازی کرد. 

بهادر زمانی در نقش سرگرد طواف زاده در سریال یاور


بهادر زمانی درباره نقشی که در سریال یاور بازی کرده است می گوید : نقش سرگرد طواف زاده در سریال یاور
کاراکتر من شخصیتی است که در جست وجوی رسیدن به مقصدی که «یاور» می‌خواهد به آن برسد، به او بسیار کمک می‌کند و خودش هم ارتباط جداگانه‌ای با «یاور» دارد که برای این که کارش را درست انجام بدهد یا به ندای قلبش گوش کند، دست‌وبالش را می‌بندد.

 


فیلم نامه، کارگردان، دستمزد و همه این چیزها برایم بسیار مهم است، اما آدم اخلاق‌گرایی هستم. چون در حوزه فیلم سازی درس خواندم و کار کردم، وقتی به عنوان بازیگر در اثری حضور پیدا می‌کنم، خیلی تحت فشار هستم، چون باید شم کارگردانی و نویسندگی‌ام را کنار بگذارم و هیچ دخالت و حرکتی نکنم که کارگردان یا عوامل احساس نکنند که مورد نقد قرار گرفته‌اند. باید سعی کنم فقط به بازی خودم برسم و این کمی برایم سخت است. در نتیجه اگر احساس کنم با آدم‌های بی‌اخلاقی روبه‌رو هستم، سعی می‌کنم در آن کار حضور پیدا نکنم یا اگر حضور داشته باشم هم به من سخت می‌گذرد. در خصوص «یاور» آقای سلطانی فرد بسیار اخلاق‌مدار و شریفی است و خوش‌سابقه هم هست. داشتن همکاری با سعید سلطانی در پرونده کاری  اتفاق خوبی است، در نتیجه منجر به این شد که به توافق برسیم و نقش را پذیرفتم.

 


او درباره هم بازی شدن با داریوش ارجمند می گوید : خیلی جالب است. آقای ارجمند هم مانند خود من که یک کاراکتر مذهبی بازی کردم، از سریال «امام علی (ع)» خیلی دیده شدند و این بازیگرها یک سری روحیاتی دارند که در وهله اول فکر می‌کنی شاید کار با آن‌ها کمی سخت باشد اما واقعیت این طور نیست. اتفاقا دریایی از تجربه هستند و اگر سعی کنی با حال خودشان پیش بروی، در کار چیزهای زیادی از آن‌ها یاد می‌گیری. خودم سعی می‌کنم با هر آدمی همان طور که خودش رفتار می‌کند و دوست دارد رفتار کنم که او هم راحت باشد. چون بازی من بیشتر با کاراکتر «یاور» بود، سعی کردم چیزهای زیادی از ایشان یاد بگیرم.

بهادر زمانی در سریال یاور


زندگی خصوصی بهادر زمانی


از زندگی خصوصی بهادر زمانی اطلاعات خاصی در دسترس نیست. هرچند او زندگی هنری موفقی دارد و توانسته در تئاتر و سینما حضور بسیار پررنگ و تاثیرگذاری داشته باشد. هنوز مشخص نیست بهادر زمانی ازدواج کرده یا مجرد است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.