2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل امیررضا فرامرزی بازیگر نقش امیر در سریال بچه مهندس

بیوگرافی کامل امیررضا فرامرزی بازیگر نقش امیر در سریال بچه مهندس

بیوگرافی امیررضا فرامرزی بازیگر نقش امیر در سریال بچه مهندس را اینجا بخوانید

جامعه پویا - امیررضا فرامرزی بازیگر متولد ۳۱ فروردین ۱۳۸۶ در شهرکرد است .
او بازیگری را از سال ۱۳۹۶ در فیلم اسکی آغاز کرد و موفق به دریافت سه پروانه زرین بهترین بازیگر نقش کودک شده است. وی در فیلم غلامرضا تختی نیز بازی کرد اما اوج شهرت امیررضا فرامرزی با سریال از سرنوشت یک بود. 

کودکی هاشم و سهراب در سریال از سرنوشت


امیررضا فرامرزی در سریال از سرنوشت نقش کودکی هاشم را بازی می کرد. هاشم کودکی بود که پدرو مادرش را در جنگ از دست داده است و او را به پرورشگاه سپرده اند. او در این سریال نقش کودکی از غرب کشور را بازی می کند که خانواده اش ضربات سنگینی از جنگ خوردند. 
امیررضا فرامرزی به خوبی از پس این نقش برآمد و بزرگسالی او را دارا حیایی بازی کرد. چشم های روشن و موهای خرمایی دو ویژگی بود که باعث شد تا او را برای کودکی هاشم انتخاب کنند. شباهت چهره امیررضا فرامرزی و دارا حیایی نقش او را بسیار باورپذیر کرده بود. 

 


بعد از اینکه امیررضا فرامرزی در سریال از سرنوشت بسیار خوش درخشید و دیده شد پیشنهاد دیگری نیز به او داده شد. او در سریال بچه مهندس 4 نیز نقش آفرینی کرد. امیررضا فرامرزی در سریال بچه مهندس 4 نقش امیر را بازی می کند. کودک کاری که توسط ناپدری اش شکنجه می شود و به جواد جوادی با بازی محمدرضا رهبری پناه می اورد. 

امیررضا فرامرزی و دارا حیایی بازیگران نقش هاشم در سریال از سرنوشت


امیررضا فرامرزی به خاطر بازی در فیلم بچه گرگ‌های دره سیب لوح زرین جشنواره سینمای کودک را دریافت کرد. جالب است بدانید او یکی از بازیگران مورد علاقه مرضیه برومند است و برومند او را پسرخوش آتیه سینمای ایران لقب داده است و به نظر می رسد باید منتظر یک ستاره جدید در سالهای آینده در سینمای ایران باشیم. 

 

امیررضا فرامرزی و حسین پاکدل در سریال از سرنوشت
بازی خیره کننده امیررضا فرامرزی در فیلم تختی نیز شگفتی منتقدان را برانگیخت او در این فیلم نیز نقش کودکی غلامرضا تختی را بازی کرده است. بازی باورپذیر امیررضا فرامرزی او را به کودک ستاره سینمای ایران تبدیل کرده است. 

از زندگی خانوادگی امیررضا فرامرزی اطلاعاتی در دست نیست . اما به نظر می رسد خانواده او تلاش زیادی برای رسیدن این بازیگر خوش استعداد به آرزوهایش می کنند. 


فیلم شناسی امیررضا فرامرزی 
بچه گرگ های دره 
غلامرضا تختی 
ماهی و برکه
بازیگوش ها 
سریال از سرنوشت 
سریال بچه مهندس 4


 

 

دیدگاه‌ها
درنا 1400/02/04
۱-سریال ازسرنوشت یک ۲-سریال بچه مهندس چهار ۳-سریال صبح اخرین روز ۴-سیمایی اسکی باز ۵-بچه گرگ های دره سیب ۶-یاردا ۷-ماهی وبرکه ۸-غلامرضا تختی ۹-بازیگوش ها ۱۰-چهاشنبه سوری

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.