2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آیا مژگان به زندگی جواد در سریال بچه مهندس بر می گردد

آیا مژگان به زندگی جواد در سریال بچه مهندس بر می گردد

مژگان وارد یک جنگ تمام عیار با مرضیه شده تا جواد جوادی را به دست آورد. آیا موفق می شود؟ اینجا را بخوانید.

جامعه پویا - سریال بچه مهندس با بزرگ شدن جواد جوادی شخصیت اصلی داستان وارد فاز داستانی جدیدی شده است. 
هرچند در پایان فصل سوم سریال بچه مهندس شاهد دل کندن جواد از مژگان بودیم چرا که جواد خصوصیات اخلاقی که مژگان در خارج از کشور پیدا کرده بود را دوست نداشت و در نهایت آنها از هم جدا شده و هرکدام مسیر خود را رفتند اما به نظر می رسد سایه مژگان همچنان در زندگی جواد جوادی هست و بزرگترین مانع میان رسیدن جواد و مرضیه به هم مژگان است. 

 

مژگان در سریال بچه مهندس
مژگان بعد از اینکه همراه پدرش ایران را به مقصد آمریکا ترک کرد برای جواد جوادی تمام شد اما به نظر می رسد جواد هنوز برای مژگان تمام نشده است. او با ارسال تاج گلی به مراسم سالگرد مادر جواد جوادی حضور خودش را در زندگی جواد یکبار دیگر نشان داد و حالا با ارسال ایمیلی به مرضیه توفیقی با بازی مهشید جوادی سعی دارد رقیب را از میدان به در کند. 

بیشتر بخوانید: آیا مرضیه و جواد در بچه مهندس با هم ازدواج می کنند


در سکانسی از قسمت 7 سریال بچه مهندس می بینیم که مرضیه ایمیلش را باز می کند و متنی از مژگان دریافت می کند که در آن نوشته است تو مانع رسیدن من و جواد بهم بودی. 
در چند سکانس بعد می بینیم که شیوا با بازی سیما خضرآبادی که دوست صمیمی مرضیه توفیقی است میان کتابهای جواد جوادی کنجکاوی می کند و عکسی از نوجوانی مژگان را پیدا می کند که همین عکس مرضیه را به شدت آشفته می کند. 
همه این سکانس ها نشان دهنده حضور دوباره مژگان در زندگی جواد است آن هم در حالی که جواد فکر می کند مژگان را از زندگی اش بیرون کرده است. 

 

مرضیه در سریال بچه مهندس
به نظر می رسد در ادامه قصه بچه مهندس شاهد رقابت عشقی مرضیه و مژگان برای به دست آوردن جواد جوادی باشیم و باید دید مژگان پیروز این مثلث عشقی است یا مرضیه ؟ نقش الناز مافی در بهم زدن رابطه مرضیه و جواد به خاطر انتقام جویی از این زوج چیست ؟ 
آنچه مسلم است جواد راه سخت و عاشقانه ای را برای رسیدن به مرضیه باید طی کند. هرچند یکی از گزینه های محتمل نیز می تواند تصمیم جواد به مهاجرت و کنار گذاشتن تردیدها از سوی مرضیه برای ازدواج با او باشد. 

 

دیدگاه‌ها
مرضیه 1401/01/05
جواد خوب کرد که با مرضیه ازدواج کرد
ناشناس 1400/10/26
چقد عمیق فیلمو نگا میکنی😂اره پیدا میشن قصه نخور😁مژگان انقد نگران جواد نیس ک تو هستی😄
ناشناس 1400/10/18
جواد پیدا میشه اما چون تومور داره باز بین اون ومرضیه جدایی میوفته ولی در آخر در مشهد عقد میکنن
نفس 1400/10/15
سلام فصل چهارم خیلی خیلی خیلی به درد نخوراست چرا که واقعا نقش اول را حذف کردید اگر حذف کردید چرا فصل چهارم را ساختید فصل چهارم فیلنامه خیلی فوق العاده بدی داشت چرا اینطور با احساسات مردم بازی میکنید فصل سوم خیلی خیلی خیلی عالی عالی عالی بود کاش یک ذره به نظرات اهمیت می دادید و امیدوارم خطایی را که در فصل چهارم کردید را در فصل پنجم ان نکنید فصل سوم تیم جهت با سه رفیق که رسم رفاقت ودوستی واقعی و اموزه های خوبی که برای مردم داشت فصل چهارم به هیچ وجه نداشت این تیم متلاشی گردیده وانگار وجود نداشته پس چرا از سه دوست در فصل چهارم وخانم وصال حرف زده شده ان ها کجا رفتند که بیننده در ان مانده کارخانه وصال چه شد این گونه برای مردم فیلم ساخته می شود امیدوارم خطای بزرگی که با حذف اقای حصاری کرده اید را در فصل پنجم نکنید و امیدی را دوباره با امدن این تیم و خانم وصال این سرال را به شکوه دوباره خودبرسانید باتشکر
هانیه 1400/10/10
خوب داستان خیلی پیچیده است بچگی های جواد مژگان و جواد با هم بودن و مژگان جواد رو اذیت میکرد هی میگفت به سن نو جوانی رسیدی بیا بعد جواد میره بعد میگه با من ازدواج میکنی و مژگان میه برو دانشگاه قبول شدی بیا بعد جواد دانشگاه قبول میشه بعد میره پیش مژگان بعد مژگان میگه من میخوا م برم آمریکا آخه برای چی باید اینطوری هست جواد ۶ سال وای میسه تا مژگان بیاد بعد جواد ناراحت میشه میگه من دیگه مژگان رو دوست ندارم بعد مرضیه رو پیدا میکنه و کم کم به مرضیه علاقه مند میشه و در فصل سوم قسمت آخر جواد از مرضیه خواستگاری میکنه و تمام جواد مرضیه رو دوست داره
بازدید کننده 1400/10/07
درسته سریال باید جوری بشه که در اخر با مژگان ازدواج کنه
فاطمه 1400/10/07
کاش با مژگان ازدواج کنه جواد من از مرضیه بدم میاد
بهار 1400/09/13
واقعا. یک عاشق واقیعن
ناشناس 1400/08/27
برای عوامل بچه مهندس متاسفم که مژگان رو بد نشون دادن. مژگان باید با جواد ازدواج میکرد.
پرنیا 1400/02/20
کار سایه هس

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.