2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
سریال یاور : چه کسی شامیز را کشته است ؟

سریال یاور : چه کسی شامیز را کشته است ؟

شامیز در سریال یاور به قتل رسیده است ، چه کسی شامیز را کشته است ؟ اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -سریال یاور در میانه راه معمای جدیدی را مطرح کرده و شامیز دوست صمیمی یاور در یک درگیری کشته می شود. حال سوال اینجاست چه کسی شامیز را کشته است. 

 


نویسنده در چند قسمت قبلی پازلهای این معما را کاملا چیده و پررنگ کرده است. چند نفر ممکن است انگیزه قتل  شامیز داشته باشند. 
در اولین پازل مرد قاچاقچی که خرده فروشی مواد می کرد و مقابل دانشگاه به دانشجویان مواد می داد با تماس شامیز با پلیس بازداشت شده و برادر این مرد خرده فروش در لحظه شامیز را تهدید به قتل می کند. بنابراین یکی از کسانی که انگیزه قتل دارد این فرد است. 

 


نفر دوم دانشجویی است که شامیز متوجه می شود کار خلاف کرده و به حراست گزارش می دهد و این دانشجو هنگام خروج از حراست در دیالوگی میگوید ای کاش شامیز تا فردا لال شود. 

 

محسن و آصف در سریال یاور
سومین فردی که ممکن است در قتل شامیز دست داشته باشد محسن و آصف هستند ، محسن به دلیل اینکه امتحان مدنی 8 و مدنی 5 را اشتباه گرفته نمی تواند نمره قبولی در امتحان مدنی 8 بگیرد او از استاد می خواهد تا بخشی از نمره امتحانش در مدنی 5 را به مدنی 8 بدهد و همین موضوع باعث ناراحتی استاد می شود. استاد برگه های امتحانی را به بخش آموزش می دهد. کارمند آموزش جلوی چشم محسن و آصف برگه را داخل کمد گذاشته و کلید را داخل کشو قرار می دهد و آصف این صحنه را می بینید وقتی محسن و آصف از دفتر اموزش خارج می شوند آصف به محسن پیشنهاد می کند برگه امتحانی را سرقت کنند تا استاد نتواند برگه ها را تصحیح کند. بنابراین می توان نسبت به این دو جوان هم ظن داشت که حین رفتن سراغ برگه های امتحانی با شامیز درگیر شده و باعث قتل او شوند. 

 


اما ممکن است هیچکدام از این افراد نباشند. جمال  پسر یاور با زنی ازدواج کرده و این ازدواج را از همسر اول و خانواده اش پنهان کرده است. جلال بعد از اینکه متوجه ماجرا می شود تصمیم می گیرد شامیز را به رستوران بیاورد تا کمکش کند از وضعیتی که پسرش درست کرده خلاص شود. جلال می داند آمدن شامیز مساوی است با برملا شدن ازدواج دومش و خلافهای مالی که انجام داده است. او در سکانسی به مادرش می گوید هیچ جوره حاضر نیست قبول کند شامیز بالادست او باشد. از طرفی کارگر یاور که با جلال همکاری کرده و در پنهانکاری های او شریک بوده است توسط یاور از کار اخراج می شود او تصمیم دارد انتقام گیری کند ،بنابراین ممکن است جلال دست به قتل شامیز زده باشد یا اینکه از کارگر اخراجی بخواهد این قتل را انجام دهد تا همه چیز آنطور که آنها می خواهند پیش برود و شامیز به رستوران نیاید. 

جمال و یاور در سریال یاور


این محتمل ترین گزینه است. اما قطعا گره قتل شامیز بر اساس ساختار درام این سریال با آصف و محسن که قرار است در این سریال رفاقت را معنا کنند ارتباط پیدا می کند. 
یکی از فرضیه هایی که ممکن است داستان بر اساس ان پیش برود این است که داستان یاور و شامیز دوباره تکرار شود. اینبار با آصف و محسن. محسن به اتهام قتل شامیز بازداشت شود و آصف برای اینکه محسن را از مخمصه نجات دهد تا او بتواند پدربزرگش را به آرزویش برساند اتهام قتل را گردن بگیرد. محسن دچار عذاب وجدان شده و به یاری دوستش برود و اینطور داستان رفاقت و معرفت که یاور دنبالش بوده است دوباره تکرار شود. در این صورت ممکن است عشق آصف و غزل نیز سرانجام خوشی داشته باشد. 

 

دیدگاه‌ها
مسعود 1402/06/15
سلام من نظرم اینکه قتل شامیز تقصیر محسن نوه یاور است و تمام
حامد معتمدی 1402/06/12
سلام من نظرم اینکه قتل شامیز تقصیر جمال پسر یاور است وتمام

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.