2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
آیا دکتر توفیقی در سریال بچه مهندس شهید می شود

آیا دکتر توفیقی در سریال بچه مهندس شهید می شود

دکتر توفیقی پدر مرضیه مدام تحت تعقیب جاسوسان و تیم ترور برای حذف فیزیکی اوست. آیا دکتر توفیقی در سریال بچه مهندس ترور می شود؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال بچه مهندس 4 به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. هرچند نقدهای زیادی به این سریال شده و داستان چندپاره و غیر منسجم آن باعث شده تا بیننده توقعی که داشت براورده نشود اما همچنان این سریال با ریتم  خوبی در جریان است.

 


داستان چندپاره فیلم نشان می دهد نویسنده این سریال قصد داشته همه عناصر ریتمیکال در سریال سازی را به کار بگیرد تا بتواند بیننده را پای تلویزیون نگه دارد. از داستان اصلی و فرعی عاشقانه تا رفتارها و حرفهای طنز بهروز با بازی سهند جاهدی. هرچند نویسنده از داستان های پرکشش جاسوسی و اکشن هم غافل نشده است اما نامنسجم بودن این داستان ها در کنار هم به قدری در ذوق بیننده زده است که رتبه آخر این سریال میان سه سریال از شبکه های تلویزیون را به این سریال بدهد. 

محمدرضا رهبری و سهند جاهدی در سریال بچه مهندس

بیشتر بخوانید : ببینید : پشت صحنه ای دیدنی از زمین خوردن بهروز در بچه مهندس4

سه بار دزدیده شدن امیر در این سریال جذابیت یک داستان اکشن را به طور کامل از این سریال گرفت. طراحی داستان های جاسوسی که بیننده در سریال های جاسوسی دیگر مانند خانه امن و گاندو یک بسیار قوی تر از آن را دیده و در سریالهای جاسوسی خارجی با ابرستاره ها این کشش داستانی را تجربه کرده چندان جذابیت ندارد. مخصوصا اشتباهات دم دستی که باعث می شود دکتر توفیقی و خانواده اش در خطر قرار گیرند. 
داستان عاشقانه مرضیه و جواد هم چندان جذابیت یک داستان عاشقانه را ندارد. بازی سرد محمدرضا رهبری و صورت بدون میمیک او چیز جدیدی برای بیننده ندارد. بنابراین تنها راه برای پر کردن این وصله های ناچسب بهم بالا بردن ریتم سریال است که به نظر می رسد عوامل سعی کردند آن را به درستی انجام دهند. 

مهشید جوادی در سریال بچه مهندس


در قسمت های آخر سریال و بعد از عقد مرضیه و جواد به نظر می رسد داستان عاشقانه نویسنده تمام شده و حالا او می خواهد این قسمت های باقی مانده را با یک تم جاسوسی و ترور به پایان ببرد. تلاش جاسوسان و عوامل بیگانه برای حذف دکتر توفیقی بارها ناکام مانده اما به نظر می رسد این ناکامی دائمی نیست و انها همچنان به دنبال حذف یک نخبه امنیتی و به دست آوردن پهپاد امریکایی هستند که تیم نظامی ایران آن را شکار کرده است. 
باید صبر کرد و دید آیا دکتر توفیقی که همچنان توطئه برای حذف او ادامه دارد شهید راه وطن می شود یا همچنان تیم های امنیتی می توانند از او مراقبت کنند. 

 

دیدگاه‌ها
داودی 1400/12/04
سلام فصل پنج دارد ساخته میشود؟ من که ازبازیگر فصل چهار خیلی راضیم
بردیا 1400/12/03
فکر نمیکردم رهبری بتونه اینقدر خوب باشه❤
H 1400/12/02
سلام آقای رهبری شبیه نوجوانی جوادن پنجم بسازید
پریا 1400/12/01
هم‌توفیقی هم جوادیو در راه وطن شهید کنید تمام
سیمین فرهادی 1400/12/01
محمد رضا رهبری خیلی خوب از پس نقش برآمد فصل چهار خیلی غم انگیز بود💔💔😭😭
یلدا جواهریان 1400/11/30
من این فیلمو خیلی دوست دارم فصل آخرش خیلی خوب بود پنج راهم درست کنید با بازی محمد رضا رهبری🌹❤🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷
رضوان هادیان 1400/11/28
سلام خیلی این فیلمه قشنگه❤😭😍 رهبری و مهشید جوادی خیلی زوج خوبی هستین😍🌷🌹
بنفشه 1400/11/26
رهبری شبیه بچگی و نوجوانی جواد جوادیه
سوگند رضوی 1400/11/26
محمد رضا رهبری خیلی خوب بازی کرده باز پخششو هم دیدیم عالیه فصل پنج بسازید و حتما رهبری بازی کند
رحیمی 1400/11/04
ای کاش دکتر توفیقی ترور نشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.