2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل سارا مقربی بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار

بیوگرافی کامل سارا مقربی بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار

سارا مقربی بازیگر نقش نهال در سریال بوتیمار است. بیوگرافی کامل او را بخوانید

جامعه پویا -سارا مقربی بازیگر جوان و کم تجربه اما بسیار توانایی است که در سریال بوتیمار نقش نهال را بازی کرده است. 

بازیگران سریال بوتیمار


سارا مقربی بازیگر را از چند سال قبل آغاز کرد و در اولین حضور خود مقابل دوربین تلویزیون در سریال بوتیمار بازی کرد. 
سارا مقربی نقش دختری به نام نهال را بازی می کند که تنها دختر خانواده است. مرجانه گلچین و حمید لولایی نقش پدر و مادر او را بازی می کنند. 
نهال دختر دانشجویی است که خواستگاری به نام آرش دارد و می خواهد با او ازدواج کند اما پدرش نسبت به این مساله واکنش نشان می دهد. 

سارا مقربی در سریال بوتیمار


زندگی خصوصی سارا مقربی


سارا مقربی متولد سال 70 است. او دانش آموخته هنراست و تئاترهای زیادی بازی کرده است. او بعد از بازی در چندین تئاتر بازی کرد و سپس برای بازی در نقش نهال برای سریال بوتیمار انتخاب شد. 
سارا مقربی دختری با قدی بلند و اندامی کشیده و صورتی ظریف است که همین شرایط فیزیکی را برای حضور او به عنوان یک هنرپیشه آماده می کند اما بجز شرایط فیزیکی او استعداد بسیار زیادی در بازیگری دارد و از پس نقش نهال به خوبی بر آمده است. 

نهال در سریال بوتیمار
او یکی از نقش های پررنگ سریال بوتیمار را دارد. 
سریال بوتیمار سریال طنزی است که مرجانه گلچین ، حمید لولایی ، اشکان اشتیاق ، ندا کوهی و علی صبوری و .... در آن نقش آفرینی کرده اند. این سریال از شبکه سه سیما پخش می شود. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.