2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی سارا مقربی بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست

بیوگرافی سارا مقربی بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست

بیوگرافی کامل سارا مقربی بازیگر نقش سارا در سریال زندگی زیباست را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سارا مقربی بازیگر جوان ایرانی است که نقش سارا در سریال زندگی زیباست را بازی کرده است. 


هرچند پیش از پخش سریال زندگی زیباست ، سارا مقربی را در سریال بوتیمار در نقش نهال دیدیم اما در واقع زندگی زیباست اولین کار او جلوی دوربین محسوب می شود. 

 


سارا مقربی بازیگر را از چند سال قبل آغاز کرد و در اولین حضور خود مقابل دوربین تلویزیون در سریال زندگی زیباست بازی کرد.  اما سریال دوم او یعنی بوتیمار بسیار زودتر پخش شد.

سارا در سریال زندگی زیباست
سارا مقربی نقش سارا را در سریال زندگی زیباست بازی می کند. او در نقش سارا دختری 19 ساله که عاشق دانیال (سجاد بابایی ) است و برای به دست آوردن او تلاش می کند. 

 


سارا مقربی در سریال بوتیمار


 سارا مقربی در سریال بوتیمار نیز بازی کرده است او نقش نهال دختر دانشجویی را بازی کرد  که خواستگاری به نام آرش ( علی صبوری ) دارد و می خواهد با او ازدواج کند اما پدرش نسبت به این مساله واکنش نشان می دهد. 

سارا مقربی در سریال بوتیمار


زندگی خصوصی سارا مقربی

 

سارا مقربی متولد سال 80 است. او دانش آموخته هنراست و تئاترهای زیادی بازی کرده است. او بعد از بازی در چندین تئاتر بازی کرد و سپس برای بازی در نقش نهال برای سریال بوتیمار انتخاب شد. 
سارا مقربی دختری با قدی بلند و اندامی کشیده و صورتی ظریف است که همین شرایط فیزیکی را برای حضور او به عنوان یک هنرپیشه آماده می کند اما بجز شرایط فیزیکی او استعداد بسیار زیادی در بازیگری دارد و از پس نقش نهال به خوبی بر آمده است. 

 

 

سارا در سریال زندگی زیباست 


سارا مقربی اولین رویارویی اش با دوربین تلویزیون در سریال زندگی زیباست بود. او در این سریال در کنار بازیگران دیگری که برای اولین بار مقابل دوربین قرار می گرفتند بازی کرد. این بازیگران همگی بازیگران تئاتر بودند که وارد تلویزیون شده اند. 
بازیگران مطرحی چون ثریا قاسمی ، امید روحاین ، شهین تسلیمی ، رسول نجفیان  در این سریال بازی کرده اند. از دیگر بازیگران این سریال ،

شهرزاد جعفری ، حمید رشید  یاسمین خلد برین هستند. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.