2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بازیگر سریال از سرنوشت در فیلم مادر دارا حیایی

بازیگر سریال از سرنوشت در فیلم مادر دارا حیایی

بازیگر سریال از سرنوشت این روزها مشغول بازی در فیلم مادر دارا حیایی است اینجا را بخوانید.

جامعه پویا -مونا کرمی  بازیگر نقش آرزو در سریال از سرنوشت  اینبار جلوی دوربین مادر دارا حیایی رفته است. 


مونا کرمی در سریال از سرنوشت نقش آرزو همسر سهراب ( کیسان دیباج ) را بازی می کند و یکی از چهار شخصیت اصلی سریال از سرنوشت است. او از فصل سوم سریال از سرنوشت به این پروژه پیوست. 


دارا حیایی دیگر بازیگر این سریال که نقش هاشم را بازی می کند نیز در این سریال حضور دارد. او فرزند مونا بانکی پور و امین حیایی است. دارا حیایی حاصل ازدواج چند ماهه امین حیایی و مونا کرمی است آنها کمتر از یک سال با هم زندگی کردند اما صاحب پسری به نام دارا شدند که حالا به یکی از چهره های جوان و موفق سینمای ایران تبدیل شده است. دارا حیایی ابتدا در فیلم شعله ور به همراه پدرش نقش آفرینی کرد اما شهرت اصلی او برای بازی در سریال از سرنوشت است. 


مونا بانکی پور و دارا حیایی برای مدت طولانی در خارج از ایران زندگی کرده و دارا در اروپا بزرگ شد. حالا و بعد از گذشت سالیان دراز مونا بانکی پور که خود هنرپیشه بود و بعد از به دنیا آمدن دارا برای بزرگ کردن او شغلش را کنار گذاشت دوباره به سینما برگشته است. 
او فیلم کوتاهی به  نام ماتیک ساخته که بازیگر اصلی آن مونا کرمی بازیگر نقش آرزو در سریال از سرنوشت است. 

مونا کرمی در فیلم ماتیک
مونا بانکی پور با انتشار عکسی از دو بازیگر اصلی این سریال نوشته است .
تست گریم فیلم كوتاه ماتیك به نویسندگی و كارگردانی مونابانكی پور ، بازیگران : نورارش چارلی و مونا كرمی. دستیار یك و برنامه ریز : غزل محمودی ، طراح لباس و صحنه مونا بانكی پور، گریمور: فرزانه افشاری: صدابردار :علیرضا پاكنهاد ،مدیر تصویربرداری : سام لطفی .تدوین؛ سام لطفی / تهیه كننده : مونا بانكی پور 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.