2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مونا کرمی بازیگر  نقش آرزو در  فصل سوم سریال از سرنوشت

بیوگرافی کامل مونا کرمی بازیگر نقش آرزو در فصل سوم سریال از سرنوشت

مونا کرمی بازیگر جوان کشورمان در سریال از سرنوشت هم نقش آفرینی کرده است بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید.

جامعه پویا- مونا کرمی بازیگر جوانی است که فعالیت خود در حوزه بازیگری را از کودکی  آغاز کرد. 
مونا کرمی متولد سال 69 در گیلان به دنیا آمد. او فعالیت هنری را در بازی در تئاتر از 9 سالگی شروع کرد. رابطه بسیار خوب پدرو دختر یکی از عوامل موفقیت او بوده است. 

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل دارا حیایی پسر امین حیایی و بازیگر نقش هاشم در سریال از سرنوشت

مونا کرمی یک برادر دارد و در خانواده ای چهارنفره زندگی می کند. 
مونا کرمی در سریال بیمار استاندارد در نقش سحر با بازیگرانی چون امیر غفارمنش ، بابک حمیدیان ، جواد عزتی ، علیرضا خمسه ، مرحوم حسین محب اهری ، شیلا خداداد و ... همبازی بود.

مونا کرمی در سریال حوالی پاییز

مونا کرمی در فاصله بین بازی در سریال بیمار استاندارد تا سریال حوالی پاییز در چند نمایش روی صحنه رفت.

سریال حوالی پاییز ساخته حسین نمازی دومین سریال مونا کرمی در تلویزیون است که او در این سریال با رویا تیموریان ، لیلا اوتادی ، حسین مهری ، آن ماری سلامه و ... همبازی است.

بیشتر بخوانید: زمان پخش و تکرار سریال از سرنوشت 3

مونا کرمی ازدواج نکرده و با خانواده اش زندگی می کند. او یک کتاب خوان حرفه ای است و برای پیشرفت در شغلش کتاب خواندن را بسیار مهم می داند. علاقه مونا کرمی به ادبیات کلاسیک جهان است و بیشترکتابهای ادبیان کلاسیک را خوانده است.
مونا کرمی به ورزش تنیس بسیار علاقه دارد و هر روز تنیس بازی می کند. البته از هیجانات فوتبالی خانم بازیگر هم نباید گذشت او به فوتبال نیز علاقه مند است و بسیار سفت و سخت آن را دنبال می کند.

 

مونا کرمی و رویا تیموریان


سریال از سرنوشت


مونا کرمی در سریال از سرنوشت هم نقش آفرینی کرده است. او نقش دختری به نام آرزو را بازی می کند که سهراب با بازی کیسان دیباج به او علاقه مند است اما پدریش سهراب را لایق دختر یکی یکدانه اش نمی داند. لجبازی ها و دل شکستن های این دختر و پدرش مسیر زندگی سهراب را تغییر می دهد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت

مونا کرمی در سریال از سرنوشت
مونا کرمی برادری دارد که شباهت بسیار زیادی به خودش دارد. علاقه خواهر و برادری بین مونا و برادرش بسیار شدید است. به طور کلی مونا کرمی رابطه بسیار خوبی با اعضای خانواده اش دارد و مهمترین عامل موفقیتش را حمایت های خانواده اش می داند. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.