2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی ساناز طاری بازیگر  نقش مهدخت در سریال شمعدونی

بیوگرافی ساناز طاری بازیگر نقش مهدخت در سریال شمعدونی

ساناز طاری بازیگر جوان ایرانی است که بازی در چند سریال او را به شهرت رساند ، بیوگرافی ساناز طاری را اینجا بخوانید.

جامعه پویا - ساناز طاری بازیگر جوانی است که هنرمندی اش در سریال شمعدونی بسیار به چشم آمد. 

 


ساناز طاری متولد سال 73 است. او در رشته بازیگری تحصیل کرده و فوق لیسانس بازیگری دارد. 
ساناز طاری دوران ابتدایی و دبیرستان را در دبیرستان سوره پشت سر گذاشت و سپس در رشته بازیگری وارد دانشگاه شد. 

ساناز طاری بازیگر


ساناز طاری چطور بازیگر شد


سانازطاری از سن 6 سالگی با بازی در سریال آژانس دوستی فعالیت های هنری خود را آغاز کرد و در فیلم «رها» به کارگردانی شاهین باباپور و سریال «چموش و خموش» بازی کرده است . وی تاکنون در سریال تلویزیونی شمعدونی که یکی پرمخاطب ترین و پربیننده ترین سریال های اخیر تلویزیون است حضور داشته و همچنین در فیلم سینمایی گشت ارشاد 2 نیز بازی کرده است.

 


 خانم طاری تاکنون در آثاری که حضور داشته و بازی کرده است بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته و موفقیت زیادی در این عرصه کسب کرده است . نمایش های «اضافه حقوق، به کارگردانی امین عظیمی»، «سه خواهر، به کارگردانی مزتضی اسماعیل کاشی» و «مگافولیا، به کارگردانی میلاد حسینی» از جمله نقش آفرینی های او در مدیوم تئاتر است.

ساناز طاری


یکی از بازی های ساناز طاری که بسیار دیده شد ، بازی او در سریال پدر بود. او در این سریال دوست صمیمی لیلا با بازی ریحانه پارسا را بازی می کرد. 


حاشیه های زندگی ساناز طاری


ساناز طاری یکی از بازیگرانی بود که زندگی او با حاشیه هایی مواجه شد . او ادعا کرد یک تهیه کننده قصد تعرض به او را داشته که همین ادعا باعث ایجاد حاشیه هایی برایش شد. ساناز طاری دراینباره گفته است : از همکارانم به من زنگ زدند و گفتند که این مرد همسرش باردار است و این ماجرا را رسانه ای نکن ؛ خانمش گناه دارد. من هم به خاطر همسرش که باردار بود و به خاطر پدرم این ماجرای تلخ را در خفا نگه داشتم اما بعد با خودم گفتم که از چه کسی باید بترسم؟ من که کاری نکردم و ضمنا می خواهم دیگر بازی نکنم. حتی مدتی از ایران رفتم و در رشته های دیگر کار را امتحان کردم اما نتوانستم ادامه دهم و دوباره به وطن بازگشتم.

 

ساناز طاری  با بغض صحبت هایش را ادامه داد و اظهار کرد که می خواهد به قدری استعدادهایش را پرورش دهد که کسی برای ظاهرش او را در شغلی نخواهد و مهارت هایش موجب استخدامش سود. او حتی تمام سال پیش را به گذراندن کلاس های مختلف طی کرد.

 


فیلم شناسی ساناز طاری


گشت 2 – 1395 در نقش فریده
رها – 1383
سریال های ساناز طاری
پدر -1397
شمعدونی – 1394 در نقش مهدخت
چموش و خموش – 1382
آژانس دوستی- 1379
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.