2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آیا هاشم در سریال از سرنوشت به نغمه خیانت می کند

آیا هاشم در سریال از سرنوشت به نغمه خیانت می کند

عکس های منتشر شده از سریال از سرنوشت 4 حاکی از اتفاقات جدید در زندگی هاشم دارد. آیا او خیانت می کند؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -فصل چهارم سریال از سرنوشت در حالی فیلم برداری است و عکس های منتشر شده از این سریال نشان از اتفاقات خاص و جدید در آن را می دهد. 
در آخرین  قسمت سریال از سرنوشت 3 دیدیم که نغمه به خاطر نقشی که هاشم در قتل برادرش داشت و چون هاشم را مقصر می دانست او را ترک کرد اما در آخرین سکانس هاشم و نغمه روبه روی هم قرار گرفتند و نغمه به دیدار هاشم در زندان رفت ، این سکانس برای طرفداران هاشم ( دارا حیایی) می تواند سکانسی امیدبخش باشد و این تصور را ایجاد کند که نغمه ( فاطیما بهارمست) ممکن است قصد بخشیدن هاشم را داشته باشد. اما آیا طرفداران هاشم شاهد بخشش او خواهند بود. 

 


تصاویر جدید و منتشر شده از سریال از سرنوشت 4 نشان از سرنوشتی متفاوت برای هاشم دارد. تصاویر هاشم را در کنار زنی نشان می دهد که به نظر می رسد هاشم به او بسیار نزدیک است. 
ساناز سعیدی بازیگری است که نقش این زن را بازی می کند. بخشش هاشم از سوی نغمه قطعا کار آسانی نخواهد بود مخصوصا اینکه کارهای هاشم در قتل اسماعیل برادر نغمه  نقش داشته و ممکن نیست نغمه به راحتی قاتل برادرش را ببخشد. 

 

ساناز سعیدی و دارا حیایی در سریال از سرنوشت 4
تصاویر منتشر شده نشان می دهد حضور زن جدید در زندگی هاشم اتفاقات جدیدی را برای او رقم خواهد شد. این زن یکی از نقش های کلیدی در زندگی هاشم را بازی خواهد کرد و باید احتمال اشتباهات تازه را در زندگی هاشم بدهیم. 
از سویی دیگر حضور یک زن جدید در زندگی هاشم حتی اگر ناشی از یک رابطه عاطفی نباشد نغمه را برای بازگشت به سوی هاشم و بخشش او ترغیب خواهد کرد. اما نکته اصلی عکس های منتشر شده این است که هاشم دوران محکومیت خود را پایان داده و به زندگی باز می گردد و در کنار سهراب خواهد بود. 
باید دید واکنش سهراب ( کیسان دیباج ) و نغمه به حضور این زن چیست ؟ آیا هاشم همچنان دنبال آن است که عقب ماندن در زندگی را یکشبه جبران کند و همین زیاده خواهی او را به تباهی جدید خواهد کشاند؟ 

 

سریال از سرنوشت فصل 4

برای این عکس ها فرضیه های دیگری هم می توان پیش بینی کرد.  قطعا اموال هاشم به خاطر اخلال در نظام ارزی مصادره شده است  و هاشم بی پول برای به دست آوردن نغمه نقشه های متعددی می چیند و در یکی از این نقشه ها دوباره به دام می افتد. یکی دیگر از عکس هایی که این فرضیه را قوت می دهد عکسی است که بلندگویی دست هاشم نشان می دهد که با گروهی از بچه ها در حال اعتراض است. این اعتراض می تواند ناشی از تضییع حقوق هاشم یا بچه های خانه خورشید باشد.

 

سهراب و هاشم در سریال از سرنوشت نباید فراموش کرد که هاشم شخصیتی قهرمانی دارد و دوست دارد همیشه قهرمان دیگران باشد. آیا او به طور کلی تغییر رویه داده است و ساده دلی اش دوباره او را به دام انداخته است؟
آبا نغمه ، هاشم و اشتباهاتش را خواهد بخشید؟ یا اینکه او درخواست طلاق می کند؟ باید برای رسیدن به پاسخ این سوالات منتظر سری جدید سریال از سرنوشت ماند. 

نکته: کپی مطالب یا ایده های خبری  اختصاصی پایگاه خبری جامعه پویا حتی با ذکر منبع غیرمجاز است و پیگرد قانونی دارد.

 

دیدگاه‌ها
معصومه 1401/02/30
منم اولا فکر میکردم خیانت میکنه ولی اینجور نیست تجدید فراش میکنه و با یکی دیگه قصد داره ازداوج کنه ولی همین اتفاق هم نمیفته چون آخرش نغمه و هاشم آشتی میکنن
ناشناس 1401/01/18
کاش نغمه و هاشم بازم برنگردن ک باهم باشن
جانان 1401/01/11
سلام خانم سلاله از سرنوشت۴کی پخش میشه بنظر شما آرزو فلج میشه آخه نشون داد که رفت زیر ماشین یا هاشم و نغمه طلاق میگیرن یانه؟
ابولفضل 1401/01/10
هاشم به نغمه خیانت می کنه همین دیروز تیزر ازسرنوشت چهار انتشار شد نشون داد هاشم به نغمه خیانت می کند و با یکی دیگه ازدواج می کنه من خودم طرفطار هاشمم ولی ازدواج کرد
معصومه 1400/12/28
میشه خانم سلاله جواب منو بدید ؟ یا یکی جواب منو بده ؟
ناشناس 1400/12/23
هاشم نغمه طلاق نمی گیرن دو بار بر می گردن سر خونه زندگی زندگی هممشون خوب میشه هم هاشم هم سهراب
ناشناس 1400/12/14
خانم سلاله اون عکس هارو کجا دیدید چون من که این همه گشتم پیدا نکردم
سلاله 1400/08/23
شاید در اوایل سریال هاشم و نغمه چالش‌هایی داشته باشند و حتی شاید این خانم وارد زندگی هاشم بشود ولی مطمئنم در آخر هاشم با نغمه سر خونه و زندگی خودشون برمی‌گردند چون عکسایی از هاشم و نغمه منتشر شده که همچین چیزی رو نشون می‌ده
رومینا 1400/08/13
به نظر من هاشم نغمه را طلاق می‌دهد چون یک زنی وارد زندگی هاشم شده است
ناشناس 1400/08/10
ای بابا این هاشم چه قدر خلاف کارهههه همرو بدبخت کرد من جای سهراب ونغمه بودم ولش میکردم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.