2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی یاسمن جعفری بازیگر  نقش  نصیبه  در سریال کلبه ای در مه

بیوگرافی یاسمن جعفری بازیگر نقش نصیبه در سریال کلبه ای در مه

یاسمن جعفری بازیگر نقش نصیبه در سریال کلبه ای در مه است. بیوگرافی او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -یاسمن جعفری بازیگر جوانی است که در مدیوم تلویزیون در سریال کلبه ای در مه ظاهر شد. او نقش نصیبه  را در این سریال بازی می کند. 


یاسمن جعفری بیشترین کارهایی که انجام داده در حوزه تئاتر است. او یکی از خوش ذوق ترین بازیگران تئاتر است و کارهای زیادی هم در این حوزه انجام داده است. 

 


یاسمن جعفری یک دهه هفتادی است که عاشقانه بازیگری را دنبال می کند و اجراهای موفق زیادی هم در حوزه تئاتر داشته است. 


زندگی خصوصی یاسمن جعفری 


یاسمن جعفری از جمله بازیگرانی است که در حوزه کمدی نیز نقش آفرینی کرده است. در میان بازیگران جوان تئاتر کمترکسی دیده شده که بتواند هم نقش های جدی رابازی کند و هم نقش های کمدی را برعهده بگیرد. اما یاسمن جعفری در هر دو ژانر موفق عمل کرده است. او مجرد است و ازدواج نکرده است. یاسمن جعفری بیشتر وقت خود را روی ورزش و تمرین صدا سپری می کند تا همیشه در اوج  آمادگی باشد. 

 


فیلم شناسی یاسمن جعفری 


همانطور که گفته شد یاسمن جعفری در تئاتر سابقه بیشتری دارد او در تئاتر های هامان کشی ، نیرنگ اورنگ ،منقرض شده و فیلم کوتاه با من حرف بزن ، لایو استوری ، سفر بازی کرده است. 

یاسمن جعفری بازیگر سریال کلبه ای در مه


یاسمن جعفری در اولین حضور خود در تلویزیون در سریال کلبه ای در مه بازی کرده است. سریال کلبه ای در مه ماجراهایی است که در یک روستا اتفاق می افتد و به موضوع انقلاب می پردازد. سام قریبیان و رزیتا غفاری از دیگر بازیگران این سریال هستند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.