2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل مهوش مقیمی بازیگر نقش صغری در سریال کلبه ای در مه

بیوگرافی کامل مهوش مقیمی بازیگر نقش صغری در سریال کلبه ای در مه

بیوگرافی کامل مهوش مقیمی بازیگر نقش صغری در سریال کلبه ای در مه را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -مهوش مقیمی بازیگر توانای کشورمان است که در سریال کلبه ای در مه نقش صغری را بازی می کند. 


مهوش مقیمی سال 63 به دنیا آمده است و اصالتا اهل یزد است. او دانش آموخته آکادمی بازیگری استاد حمید سمندریان است و دوره های بازیگری را زیر نظر علی اصغر دشتی، محمودرضا رحیمی و ... گذرانده است.

مهوش مقیمی بازیگر نقش صغری در سریال کلبه ای در مه

وی کار بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و نخستین بار در در سال 89 در نمایش «ایکاووس» به کارگردانی کرامت یزدانی برای نخستین بار روی صحنه رفت و پس از آن بارها به صورت حرفه ای در نمایش های مختلف ایفای نقش کرد که از آن جمله می توان به ایفای نقش در نمایش «استریندبرگ» به کارگردانی محمودرضا رحیمی اشاره کرد.
 
نخستین حضور تلویزیونی او نیز به ایفای نقش در سریال «سر دلبران» بازمی گردد که رمضان سال 97 از تلویزیون  پخش شد.
این بازیگر پس از این تجربه در سریال «حوالی پاییز» نیز در سال 97 دومین حضورش را در یک سریال تلویزیونی تجربه کرد و اکنون با سریال «کلبه ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان برای سومین بار در قاب تلویزیون دیده می شود.

صغری در کلبه ای در مه
زندگی خصوصی مهوش مقیمی


خانوم مقیمی بعد از چندین حضور در تله فیلم و تئاترهای مختلف در سال 1395 با فیلم سینمایی خواب آب، اولین تجربه جدی خود را جلوی دوربین بدست آورد. مهوش مقیمی درباره اینکه تنهایی اش را چطور پر می کند می گوید: 

اوقات فراغتم با کتاب خوادن و گوش دادن به موسیقی می گذرد، همچنین یوگا نیز کار می کنم، در عرصه هنری هدفم گرفتن نخل طلای جشنواره کن است.
از زندگی شخصی مهوش مقیمی اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و به نظر می‌رسد او خودش هم تمایلی به اراپه اطلاعات بیشتر از زندگی شخصی‌اش ندارد. 
مهوش مقیمی یکی از بازیگران سریال کلبه ای در مه است. او در سریال کلبه ای در مه نقش صغری ، صغری یکی از کلفت های خانه خان است و زیر دست گل صنم ( شیوا ابراهیمی ) کار می کند. رزیتا غفاری ، سام قریبیان ، رویا حسینی ، حسام محمودی  و یاسمن جعفری از دیگر بازیگران این سریال هستند. 
 


 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.