2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
جدیدترین عکس پردیس پورعابدینی بازیگر سریال آقازاده

جدیدترین عکس پردیس پورعابدینی بازیگر سریال آقازاده

عکس جدیدی از پردیس پور عابدینی بازیگر نقش راضیه در سریال آقازاده را اینجا ببینید

جامعه پویا -پردیس پور عابدینی بازیگر 21 ساله است که با سریال آقازاده به سینمای ایراین معرفی شد. 

پردیس پورعابدینی در نقش راضیه ( مانلی ) در سریال آقازاده بازی کرد و نقش مقابل او را سینا مهراد بازی می کرد. 

پردیس پورعابدینی از طریق نسیم ادبی وارد سینما شد. او بعد از حضور در یک تئاتر از سوی نسیم ادبی به عنوان بازیگر انتخاب شد و در تئاتر او نیز بازی کرد. سپس برای سریال آقازاده تست داد و قبول شد. 

پردیس پور عابدینی به جای ریحانه پارسا در سریال آقازاده قرار گرفت. بعد از اینکه ریحانه پارسا از سوی بهرنگ توفیقی و حامد عنقا به عنوان بازیگر به سینما معرفی شد ، رفتارهای ریحانه پارسا باعث ایجاد حاشیه هایی شد و بعد هم او به صورت صیغه ای با مهدی کوشکی ازدواج کرد و همین مساله حواشی بیشتری برای او درست کرد و منجر به کنار گذاشته شدن از تیم بهرنگ توفیقی و حامد عنقا شد. آنها سپس به دنبال یک استعداد جدید رفتند و پردیس پورعابدینی را به عنوان بازیگر به سینما معرفی کردند. به نظر می رسد صحبت هایی قبل از عقد قرارداد با او شده که او در انتشار عکس هایش بسیار محتاط است و چندان وارد حاشیه نمی شود. 

بیشتر ببینید : ناگفته های پردیس پورعابدینی از چگونگی بازیگر شدنش

بعد از گذشت نزدیک به یک سال از پایان سریال آقازاده این اولین عکسی است که پردیس پورعابدینی از خود به طور رسمی منتشر می کند. 

عکس پردیس پورعابدینی را اینجا ببینید 

پردیس پور عابدینی

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.