2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
سریال کلبه ای در مه ؛ آیا می جان دختر ماه گل است

سریال کلبه ای در مه ؛ آیا می جان دختر ماه گل است

رابطه ماه گل و طایه و می جان رابطه ای پر رمز و راز است آیا می جان و ماه گل با هم نسبت خونی دارند ؟ اینجا را بخوانید.

جامعه پویا - سریال کلبه ای در مه سریالی تاریخی و عاشقانه است که نمونه اش را این روزها در صدا و سیما زیاد می بینیم. سریالی که حاشیه های بسیار زیادی داشت و گفته می شود به دلیل ممنوع التصویر شدن برخی از بازیگرانش سریال از ابتدا ساخته شده است ! 


داستان در روستای درگیلان اتفاق می افتد و به ماجراهایی عاشقانه در حین مبارزات انقلاب می پردازد. برزوخان ( سام قریبیان ) پسر خان روستا که معدن همسرش نازبانو ( رزیتا غفاری ) را اداره می کند و ثروت زیادی دارد به کارگرانش ظلم می کند ، از طرفی همسرش باردار است و او به تازگی دل به دختر نورس روستا می جان ( رویا حسینی ) بسته است و می خواهد با او ازدواج کند ، در این میان خلیل و ماه گل ( شیوا ابراهیمی ) که هردو درخانه بروزخان کار می کنند متوجه موضوع می شوند و خلیل که عاشق ماه گل است موضوع را به او می گوید و ماه گل متعصبانه از خلیل میخواهد تا مانع برزوخان شود. او خلیل را تحریک می کند تا مساله عشق برزوخان به می جان را به  نازبانو همسر  برزوخان بگوید تا شاید جلوی اینکار گرفته شود. 

 

سریال کلبه ای در مه
از طرفی دامون ( حسام محمودی ) جوان انقلابی که تیرخورده بود و طایه و می جان نجاتش دادند در خانه می جان زندگی می کند و جرقه های عشق را می توان میان می جان و دامون دید. 
اما در این میان عشق ماه گل و خلیل که حالا در میانسالی هستند نیز پررنگ شده و خلیل از  طایه می خواهد تا با ماه گل صحبت کند ، ماه گل به طایه می گوید خلیل همه چیز را در زندگی او نمی داند و طایه از ماه گل می خواهد رازهایش را به خلیل بگوید. این راز چیست؟

 

بازیگران سریال کلبه ای در مه
ماه گل رازی دارد که طایه و خودش از آن خبر دارند و فرد دیگری از آن خبر ندارد اما دلسوزی شدید ماه گل برای می جان در این میان شک خلیل را بر می انگیزد. خلیل در دیالوگی به ماه گل میگوید : می جان هم مثل دخترهای دیگر روستا چرا انقدر می جان با دیگران برایت فرق دارد ؟

 

حسام محمودی در سریال کلبه ای در مه
سوالی که از سوی ماه گل بی جواب می ماند. 
این در حالی است که می جان تصور می کند طایه مادر اوست اما آنچه در سریال مشخص است طایه فردی است که می جان را بزرگ کرده و مادر ژنتیکی او نیست. 

 

رزیتا غفاری در سریال کلبه ای در مه
تعصب ماه گل نسبت به می جان ، رازی که طایه و ماه گل و خان بزرگ فقط از آن خبر دارند نسبت خونی ماه گل و می جان را به وضوح نشان می دهد. حالا باید صبر کرد و دید آیا می جان دختر ماه گل یا احتمالا خواهر ماه گل است؟ 
رابطه خلیل و ماه گل با برملا شدن این راز به کجا می رسد؟ 

 

دیدگاه‌ها
محمدطاها بهرامی از مشهد مقدس 1400/04/18
یاخدا من به شک افتادم ماه گل و خان بزرگ باهم زن وشوهر بودن و از هم طلاق گرفتن و می جان دختر شون هست
حمیده 1400/03/24
وای آدم بدجوری کنجکاو میشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.