2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل رویا حسینی بازیگر نقش می جان در سریال کلبه ای در مه

بیوگرافی کامل رویا حسینی بازیگر نقش می جان در سریال کلبه ای در مه

بیوگرافی کامل رویا حسینی بازیگر نقش می جان در سریال کلبه ای در مه را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -رویا حسینی بازیگر جوان ایرانی است که در سریال کلبه ای در مه نقش می جان را بازی کرده است. 


رویا حسینی سالهاست که عکاسی می کند و در فیلم های نامدار و مهم زیادی بازی کرده است اما اولین حضور او در تلویزیون با سریال کلبه ای در مه است. 


رویا حسینی متولد دهه 70 است. او بی حاشیه ترین بازیگر سینماست و شخصیتی ایده آل گرا دارد. 
رویا حسینی در دانشگاه بازیگری خوانده و در این رشته فارغ التحصیل شده است اما سختی های ورود به این حرفه او را برای مدتی از شغل و هنری که دوستش دارد دور کرد و در نهایت با حضور های موفقش در سینما خود را به عنوان یک بازیگر متفاوت معرفی کرد. 

رویا حسینی بازیگر نقش می جان در سریال کلبه ای در مه

رویا حسینی درباره اهمیت بازیگری در زندگی اش می گوید : بعد از فارغ التحصیلی سینما از اولویت های زندگی من بود اما وقتی وارد سینما شدم کمی فاصله گرفتم برای اینکه با یک عشقی وارد حرفه بازیگری شدم و جاهای مختلفی برای تست می رفتم و فیدبک درستی نمی گرفتم این موضوع برای من آزار دهنده بود .


با اینکه وارد شغل دیگری شد اما بازیگری همیشه در ذهنش بود و آن را دنبال می کرد و بعد از بازی در فیلم روزهای نارنجی بازیگری را خیلی جدی تر دنبال کردم.
رویا حسینی بعد از دلسردی از ورود به بازیگری تصمیم گرفت عکاسی کند و این هنر را خیلی جدی دنبال کرد و به درجات بالایی از موفقیت در عکاسی رسید. او درباره شغل عکاسی می گوید:  خیلی حرفه ای عکاسی می کنم و دنیای جالبی برای من است. شغلهای مختلفی را امتحان کردم چون یک جا ثابت نمی توانستم باشم. اما عکاسی یک شغل برای من است و خیلی دوستش دارم.  
او بازیگری را در نهایت از تئاتر شروع کرد و از اضطراب های زیادی که بازیگران تئاتر تحمل می کنند می گوید : تئاتر چون رابطه مستقیم با تماشاچی دارد اضطراب زیادی وارد می کند و لذت زیادی هم دارد. قبل از هربار اجرای تئاتر از کار کردن پشیمان می شدم و حجم اضطراب بر من  غلبه می کرد. اما بعد از اجرا دوباره تصمیم می گرفتم تئاتر کار کنم. 

 

بازیگر سریال کلبه ای در مه
زندگی خصوصی رویا حسینی


رویا حسینی عکاس حرفه ای است و بازیگری هم میکند. او علاقه زیادی به حیوانات دارد و عکس های مختلفی هم از حیوانات منتشر کرده است. رویا حسینی یک برادر دارد که او نیز از حامیان حیوانات است. 


رویا حسینی علاوه بر عکاسی و بازیگری موسیقی نیز گوش می دهد و یک زندگی کاملا مینیمال دارد و به گفته خودش فردی ایده آل گرا در زندگی اش است و به خودش سخت می گیرد تا بهترین را ارائه دهد. او بسیار بی حاشیه است و دوست دارد با بازیگران و کارگردان های بزرگی کار کند و کار کردن با اصغرفرهادی را دوباره تکرار کند. 


رویا حسینی درباره کار با اصغر فرهادی و علت موفقیت های او می گوید: به نظر من علت اصلی موفقیت آقای فرهادی اخلاق گرا بودن اوست. اصغر فرهادی بسیار فرد اخلاقگرایی است و بسیار درست با همه چیز برخورد می کند و همین باعث موفقیت اوست. 

 

رویا حسینی در نقش می جان در سریال کلبه ای در مه 


رویا حسینی در سریال کلبه ای در مه نقش می جان را بازی می کند، دختر روستایی که بسیار سختکوش و البته جسور است. بروز خان ( سام قریبیان ) عاشق اوست اما می جان به او اهمیتی نمی دهد و جواب های خیلی رک و واضحی به او می دهد. می جان در واقع شخصیت اصلی داستان سریال کلبه ای در مه است . این سریال ماجرای مبارزات مردم گیلان در پیش از انقلاب است و حسام محمودی نقش مقابل او را بازی می کند. داستان سریال  کلبه ای در مه در روستاهای گیلان اتفاق می افتد. محبوبه اسدی ، رزیتا غفاری ، مسیح خانزاده از دیگر بازیگران این سریال هستند 

بازیگران سریال کلبه ای در مه

فیلم شناسی رویا حسینی


رویا حسینی با اینکه کم کار می کند و دوست دارد وابستگی مالی به بازیگری نداشته باشد و آن را به عنوان یک عشق ادامه دهد اما کارنامه ای سنگین و پربار دارد. 
خانه امن است 
جدایی نادر از سیمین
عادت نمی کنیم
شماره 17 سهیلا
حال خوب
سریال کلبه ای در مه

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.