2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آیا سریال زیرخاکی 3 ساخته می شود ؟

آیا سریال زیرخاکی 3 ساخته می شود ؟

سریال زیرخاکی یک و دو با استقبال مردم مواجه بود آیا سریال زیرخاکی 3 ساخته می شود ؟

جامعه پویا -سریال زیرخاکی ، سریالی با طنز تمیز و کامل بود که در دو فصل ساخته شده و پژمان جمشیدی و ژاله صامتی بسیار در آن خوش درخشیدند. 
دو شخصیت اصلی داستان سریال زیرخاکی پری (ژاله صامتی ) و فریبرز ( پژمان جمشیدی ) بودند که زوجی ساده دل به دنبال رفاه و زندگی بهتر هستند.

 

سریال زیرخاکی 2

آنها زوجی هستند که پیش و  بعد از انقلاب ایران برای پیدا کردن رفاه بیشتر تصمیم به مهاجرت می گیرند و در این راه حتی فریبرز به اشتباه از سوی سواک به عنون فرد انقلابی بازداشت می شود. و پس از انقلاب نیز  فریبرز سعی می کند سکه های زیرخاکی که از خانه پدری اش پیدا کرده بفروشد تا بتواند از ایران خارج شود اما با آغاز جنگ بین ایران و عراق فریبرز باز هم ماندگار می شود و باند فساد نفوذی در میان جهادگران تلاش می کند سکه ها را از دست فریبرز خارج کنند. 

 


طنز آرام و شیرین و دور از لمپنیزم سریال زیرخاکی ، بازی بسیار حیرت آور پژمان جمشیدی و ژاله صامتی ایفاگر دو نقش اصلی سریال زیرخاکی این سریال را به یک سریال بسیار دیدنی و فاخر در جوزه طنز تبدیل کرد. 

پژمان جمشیدی و ژاله صامتی در سریال زیرخاکی 2


سریال زیرخاکی که فصل اول آن در بهار 99 پخش شد وقرار بود فصل دوم آن نیز در بهار 1400 پخش شود به دلیل شیوع کرونا ناتمام ماند و فصل دوم آن در ایام انتخابات پخش شد. 
ایامی که به گلایه تحویلی دست اندرکاران این سریال نیز منجر شد چراکه باعث شد زیرخاکی 2 انطور که باید دیده نشود با اینکه یکی از بهترین سریالهای تلویزیون بود. 

 


سریال زیرخاکی 2 به پایان رسید بدون اینکه مشخص شود سکه های فریبرز کجاست ، همان گره ای که در زیرخاکی یک باز نشد و منجر به ساخت زیرخاکی 2 شد. شاید بتوان اینطور تحلیل کرد که نویسنده قصد داشته شکست طمع را نشان دهد اما به نظر می رسد این گره باز نشد تا در صورت تصمیم بر ادامه زیرخاکی 3 امکان ادامه دادن داستان آن وجود داشته باشد. بنابراین می توان به ساخت زیرخاکی 3 امیدوار بود. 

 

دیدگاه‌ها
زیرخاکی 1400/04/06
فصل۱‌قوی تربودولی فصل۲اصلا فقط برای سرگرمی به دردمیخوره جذابیت هم نداره بازی بازیگرش فوق العاده هستش
ثریا 1400/03/31
سلام این سریال فوق العاده بود فصل بعدی رو هم بسازید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.