2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی کامل آیدا نامجو بازیگر نقش سوگند در سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی کامل آیدا نامجو بازیگر نقش سوگند در سریال لحظه گرگ و میش

بیوگرافی آیدا نامجو بازیگرنقش سوگند در سریال لحظه گرگ و میش را اینجا بخوانید

جامعه پویا -آیدا نامجو بازیگر جوانی است که در سریال لحظه گرگ و میش نقش سوگند را بازی کرده است. 

 


آیدا نامجو 3 فروردین سال 1371 به دنیا آمده است. او یک برادر به نام سروش دارد. آیدا نامجور مدرک دیپلم تئاتر و لیسانس کارگردانی سینما را دارد. او رابطه بسیار خوبی با برادرش دارد و بیشتر صفحه اینستاگرامش عکس‌هایی است با برادرش منتشر کرده است. 

آیدا نامجو بازیگر نقش سوگند


آیدا نامجو بازیگری را ا سال 86 آغاز کرده است و در سال 89 در فیلم سینمایی قبیله من بازی کرده است و نخستین سریال تلویزیونی که بازی کرده است سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت است که توانست در این سریال به خوبی از پس نقشش بر آید و به دلیل بازی خوبی که در این سریال داشت توانست معروف شود.

 

 

آیدا نامجو به جز بازیگری، کارگردانی هم می کند و تا بحال موفق شده است که چند فیلم کوتاه بسازد که فیلم هایش در جشنواره های مختلف تا به امروز حضور داشته است.
آیدا نامجو ابتدا در سریال لیسانسه‌ها و بعد در سریال لحظه گرگ و میش بازی کرد. او در سریال لحظه گرگ و میش نقش سوگند دختر سروش را بازی می کند که بعد از جدایی یاسمن ( المیرا دهقانی ) از سروش ( نیما نادری) و بی توجهی های سروش دچار مشکلات شدید روحی شده و به سمت اعتیاد می‌رود. او متهم به قتل مادر نامادری‌اش می‌شود و پسری که با او رابطه عاطفی داشته ترکش می‌کند.

 


در این میان یاسمن تصمیم می‌گیرد از سوگند حمایت کند و او را از قصاص نجات دهد. 
در میانه سریال لحظه گرگ و میش نقش سوگند پررنگ شده و او از یک دختر معتاد به دختری عاقل و نخبه تبدیل می‌شود. 

بازیگر نقش سوگند در سریال لحظه گرگ و میش


زندگی خصوصی آیدا نامجو


آیدا نامجو دختری ریزش نقش است که بسیار حرفه ای بازیگری می‌کند و از موفق‌ترین بازیگران جوان تلویزیون است. آیدا نامجو ازدواج نکرده و رابطه بسیار صمیمی با برادرش دارد. موسیقی و ورزش دو علاقه مندی جدی اوست. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.