2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

سکانسی از لحظه گرگ و میش : التماس های یاسمن برای نجات جان سوگند

یاسمن برای نجات جان سوگند به سراغ اولیای دم می رود، سکانس التماس های یاسمن را اینجا ببینید

جامعه پویا - سریال لحظه گرگ و میش ، سریالی است در ژانر عاشقانه و خانوادگی با محوریت زنی به نام یاسمن.

یاسمن (المیرا دهقانی ) زنی پزشک است که زندگی عاشقانه اش تحت تاثیر جنگ قرار گرفته و با مفقود شدن حامد (پاشا رستمی) تصمیم می گیرد از دختری به نام سوگند مراقبت کند سوگند نوزادی یکی از همکلاسی های یاسمن به نام سروش ( نیما نادری) است که مادرش را از دست داده ، سروش بعد از ازدواج با یاسمن و به دنیا آمدن محمد دیگر فرزند آنها ، دست به کارهای خلاف می زند و با خیانت به یاسمن در نهایت زندگی آنها به جدایی می کشد اما سروش حاضر نمی شود اجازه دهد سوگند با یاسمن برود و زندگی سوگند تحت تاثیر قرار می گیرد ومتوجه می شود فرزند یاسمن نیست. او به سمت اعتیاد و عیاشی می رود و بعد از قبولی در دانشگاه سروش که قدرت کنترل سوگند (مهتاب اکبری)  را از دست داده سعی می کند او را با گرفتن یک خانه مجردی از خودش دور کند. سروش با زنی که منشی اش بوده ازدواج می کند و زندگی آنها دگرگون می شود. سوگند برای دزدی به خانه پسری که با او رابطه عاطفی دارد به خانه پدرش می رود و آن پسر مادر نامادری اش را به قتل می رساند. 

در این میان یاسمن برای گرفتن رضایت از همسر سوم شوهرش همه تلاشش را می کند. سکانسی تاثیرگذار از تلاش یاسمن را اینجا ببینید 

بیشتر ببینید : سکانسی از لحظه گرگ و میش : عصبانیت عاشقانه یاسمن از حامد

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.