2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خلاصه داستان سریال زندگی زیباست و ساعت پخش و تکرار آن

خلاصه داستان سریال زندگی زیباست و ساعت پخش و تکرار آن

داستان سریال زندگی زیباست درباره چیست ؟ بازیگران آن چه کسانی هستند و ساعت پخش و تکرار آن چه زمانی است. همه چیز درباره سریال را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال زندگی زیباست ، سریالی است با ژانر درام  و قصه ای جذاب و پرکشش که با بازیگرانی جوان روی آنتن شکبه 2 رفت. 

 


خلاصه داستان سریال زندگی زیباست 


 انطور که در خلاصه داستان این سریال آماده است ؛ داستان سریال درباره چگونگی رسیدن هفت عاشق و معشوق به یکدیگر است  و بازیگران اصلی آن همگی بازیگران جوان و شناخته نشده هستند. 

سریال تلویزیونی «زندگی زیباست» ساخته قاسم جعفری است . تولید این سریال در سال ۱۳۹۸ به پایان رسیده و در طول دو سال گذشته وضعیت بلاتکلیفی داشته است.
نام پیشین این سریال عشق بوده است که حالا با نام زندگی زیباست روی آنتن رفته است. 

سریال زندگی زیباست چند قسمت است


ساعت پخش و تکرار سریال زندگی زیباست

 

سریال زندگی زیباست هر شب ساعت ۲۱:۳۰  روی آنتن شبکه دوم می رود و دو بار در روز نیز پخش می شود. این سریال ساعت 9 صبح و 16:20 بعد از ظهر روز بعد تکرار می شود. 

 


سریال زندگی زیباست چند قسمت است 

 

زندگی زیباست در قالب ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در تهران، کویر طبس، یزد، مشهد، چالوس و بندر چابهار تصویربرداری شده است. 

 


بازیگران سریال زندگی زیباست 

 

حدود ۲۰ بازیگر جوان تئاتری برای اولین بار در این سریال جلوی دوربین این سریال رفته اند  و شخصیت های اصلی سریال را بازی می کنند.
همچنین بازیگران سرشناسی چون  ثریاقاسمی، نیمارئیسی، رسول نجفیان، مهتاج نجومی،امیدروحانی، بیژن بنفشه خواه، اردلان شجاع کاوه و ...همچنین  بازیگران جوانی چون شهرزاد جعفری ، سعید زارعی ، سجاد بابایی ، سارا مقربی ،  علیرضا رسولی ، آزاده سیفی ، رامین جعفری ، ستایش رجایی نیا،  یاسمین خلدبرین ،  حمید رشید 

خلاصه داستان سریال زندگی زیباست
حاشیه های فراوان سریال زندگی زیباست 


سال گذشته بازیگران جوان سریال درنامه ای اعتراضی به علی عسگری، رئیس سازمان صداوسیما درخواست کردند سریالشان پس از یک سال بلاتکلیفی تعیین تکلیف شود.

در بخشی از نامه آنها خطاب به رئیس صداوسیما آمده بود: الان پر از سرکوب و ناامیدی این نامه را می‌نویسیم که شاید بخوانید، شاید به دستتان برسد که بتوانیم حقمان را پس بگیریم. فیلمنامه‌ای که توسط سازمان صدا و سیما تصویب می‌شود، ساخته می‌شود اما حاصلش توسط همان سازمان بلاتکلیف می‌ماند... ما سعی کردیم بهترین خودمان را ارائه بدهیم که جواب‌گوی مخاطب هم‌نسل‌مان باشیم اما عدم پخش سریالی که با تمام قواعد سازمان ساخته شده، شوخی نیست؟
حالا و بعد از دو سال در حالیکه در برنامه‌های اعلامی سیما در تابستان ۱۴۰۰ توسط معاونت سیما، هیچ اشاره ای به پخش این سریال نشده بود، سریال زندگی زیباست بدون اعلام قبلی روی آنتن رفته است در حالیکه پیش از این اعلام شده بود سریال هشت و نیم ساخته شهرام شاه حسینی پخش خواهد شد. 

قاسم جعفری کارگردان سریال زندگی زیباست ، کارگردانی سریال‌های همچون خط قرمز، کمکم کن و مسافری از هند را در کارنامه دارد.

عوامل سازنده این سریال عبارتند از نویسندگان: پریساشمس و حامدافضلی  مدیران تصویربرداری: افشین علیزاده و مصطفی احمدیان

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.