2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی سعید زارعی بازیگر نقش سعید در سریال زندگی زیباست

بیوگرافی سعید زارعی بازیگر نقش سعید در سریال زندگی زیباست

سعید زارعی در سریال زندگی زیباست نقش سعید را بازی می کند. بیوگرافی او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سعید زارعی بازیگر جوانی است که در سریال زندگی زیباست نقش سعید را بازی می کند. 


سعید زارعی یک تئاتری تمام عیار است و بیشتر فعالیتش در حوزه تئاتر بوده است. 

سعید زارعی، دانش آموخته دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و بازیگر و کارگردان تئاتر است که کار هنری خود را از دوران نوجوانی و زمانی که 12 ساله بود، با حضور در  آموزشگاه «هفت هنر» در کرج آغاز کرد. هم دوره ای های او در این آموزشگاه نوید محمد‌زاده، کیوان ساکت‌اف، اشکان خیل‌نژاد و میثم نوروزی‌مقدم بودند که حالا هر کردام به هنرمندانی صاحب نام در عرصه بازیگری بدل شده اند.

سعید زارعی بازیگر نقش سعید در سریال زندگی زیباست

سعید زارعی هم اکنون در همین آموزشگاه «بدن و بیان» را برای هنرآموزان  جوان تدریس می کند.
محمد یعقوبی کارگردان شناخته شده تئاتر  یکی از استادان این آموزشگاه در کرج بود که سعید زارعی از کلاس های او بهره مند شد و بعدها که دوران تحصیلات آکادمیک خود را در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران می گذراند، توفیق ایفای نقش در نمایش « زمستان 66» به کارگردانی محمد یعقوبی را یافت و پس از آن نیز  برای ایفای نقش در نمایش «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی حمید پورآذری دعوت شد که همکاری با این گروه اتفاقات بسیار خوبی را برای او رقم زد و اعضای گروه با این نمایش در سال2012 به فستیوال تئاتر لیفت لندن دعوت شدند و به اجرا پرداختند.

 

این بازیگر پس از این تجربیات ناب، بارها به عنوان دستیار، بازیگر و طراح در نمایش های مختلف ایفای نقش کرد.

 

سعید زارعی در سریال زندگی زیباست

 فیلم شناسی سعید زارعی 

 

از جمله نمایش هایی که سعید زارعی تاکنون در آنها ایفای نقش کرده است می توان به نمایش های:   «زمستان 66»، «دایره گچی قفقازی»، «رویای ناتمام»، «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب؛ من شبانه‌روز»، «هر آنچه دوست داری از دست خواهی داد»، «فردا»، «رام‌شدگی»، «زبان اصلی»، «سرگیجه»، «ماضی استمراری» و «قضیه» اشاره کرد.

 

وی همچنین در نمایش های  «شرقی غمگین»، «کفخواب»، «در نیومده بود»، «درنیومده»، «بیدینجیلی» ، «خیط خون»، «لایو»، «اسموکینگ روم» و «فرونشست» به عنوان کارگردان حضور داشته است.

 

این بازیگر و کارگردان همچنین دستی در نوشتن و نویسندگی نمایشنامه دارد و همچنین چند فیلم کوتاه را نیز ساخته و کارگردانی کرده است که از آن جمله می توان به فیلم کوتاه «یک و بیست، یک و دویست» اشاره کرد. این فیلم محصول مشترک ایران و اتریش است  و سعید زارعی این فیلم کوتاه را با همکاری کمپانی close film که پخش بین المللی این اثر را نیز برعهده داشت، ساخته و کارگردانی کرده است.

سعید در سریال زندگی زیباست

وی همچنین فیلم های کوتاه  «شورش در شهر» و «آئورت» را نیز که  در جشنواره های سینمایی بین المللی از جمله نروژ، ونیز- ایتالیا، هند، نیجریه، اسپانیا و اتریش به نمایش درآمده، ساخته است.

 

سعید زارعی که سال های بسیاری از زندگی حرفه ای خود را با تئاتر گذرانده است، در گفتگویی درباره کارگردانی نخستین نمایش خود با عنوان «شرقی غمگین» درباره کار تئاتر گفته است:  «کار تئاتر در شرایط فعلی کار جنون‌آمیزی است. شما اگر به مردم عادی درباره چندین سال سابقه و تلاشت در این رشته بگویی و بدانند که بعد از این همه سال کار و تلاش هنوز درآمد کافی برای تامین مخارج اولیه زندگی‌ات نداری و درآمد تئاتر کفاف یک زندگی معمولی و ساده را هم نمی‌دهد، احتمالا باور نخواهند کرد. تنها برای ما لذت از تئاتر باقی مانده است.»
سعید زارعی در سریال زندگی زیباست
سعید زارعی در سریال زندگی زیباست نقش سعید رابازی می کند. او نقش یک جوان دهه هفتادی را بازی می کند که با دوستانش رابطه بسیار خوبی دارد و حالا این جوانها یک به یک تصمیم به ازدواج می گیرند و دچار مشکلاتی می شوند. 
 

 

دیدگاه‌ها
جوان ناکام مرحوم علی انصاریان 1400/05/09
سلام‌و دروود خدمت شما جناب آقای سعید زارعی بسیار خوشحالم که اتفاقات خوبی برای شما رخ داده و پس از سالها تلاش و ممارست در صحنه ی تاتر ، به جعبه ی جادویی راه پیدا کردید ..آنهم با قدرت ....بدرخشید سعید جان الهام از اصفهان

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.