2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت

کار جدید احسان علیخانی بعد از عصرجدید

احسان علیخانی بعد از فصل دوم برنامه عصرجدید این برنامه را فعلا تعطیل کرده است. کارجدیدی که او این روزها انجام می دهد را اینجا بخوانید.

جامعه پویا - احسان علیخانی که دو فصل از برنامه عصرجدید را با موفقیت و بیننده میلیونی پشت سرگذاشت این روزها مشغول به کارهای شخصی است. 

احسان علیخانی مجری موفق و خوش سیمای تلویزیون که با برنامه ماه عسل درخشید و با برنامه عصرجدید به اوج رسید پرطرفدارترین مجری تلویزیون است. بدشانسی اما احسان علیخانی را رها نکرد و او به دلیل شیوع کرونا فصل دوم برنامه عصر جدید را نیمه کاره تعطیل کرد اما بعد از مدتی به دلیل مهارنشدن کرونا در ایران او با سختی بسیار فصل دوم را به پایان رساند و نتایج قهرمانی فصل دوم نیز همزمان با برنامه سال تحویل 1400 پخش شد. 

این درحالی بود احسان علیخانی در برنامه سال تحویل اعلام کرده بود قصد دارد فصل سوم برنامه عصرجدید را هم بسازد اما بعد از کرونا. 

البته در برنامه عصرجدید احسان علیخانی که به طرز مشهودی وزن کم کرده بود از بیماری که درگیرش شده خبر داد و گفت که بیماری سختی دارد اما کرونا نیست. تا اینکه مدتی بعد خبر رسید او به کرونا هم مبتلا شده و بهبود یافته است. 

بیشتر بخوانید : تغییر چهره عجیب و خاص احسان علیخانی

با تعطیل شدن برنامه عصرجدید و عدم مهار بیماری کرونا در ایران حالا این روزها احسان علیخانی چه می کند. ایمان قیاسی دیگر مجری برنامه عصرجدید توضیح داده است که احسان علیخانی درحال تکمیل تحصیلاتش است و او در مقطع دکتری درس می خواند. 

احسان علیخانی در فصل دوم برنامه عصرجدید اعلام کرده بود بعد از سالها هنوز نتوانسته پایان نامه فوق لیسانسش را  ارائه دهد و به نظر می رسد کرونا باعث بیکاری او و ادامه تحصیلش شده است. حرفهای ایمان قیساسی را اینجا بخوانید.

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/08/23
.ای کاش کمک به بچه های ایران زمین که برای راه رفتن وبازی کردن فقط به دست های سخاوتمند مردمان ایران زمین نیاز دارند نیز عصر جدیدی وجود داشت تاهمه برای ارایه کلیپ مهربانی از هم پیشه می گرفتند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.