2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
پدر می جان در سریال کلبه ای در مه  کیست

پدر می جان در سریال کلبه ای در مه کیست

سریال کلبه ای در مه به یکی از گره های اصلی خودش رسیده است. پدر می جان در سریال کلبه ای در مه کیست

جامعه پویا - سریال کلبه ای در مه به روزهای حساس خود رسیده است و حالا مشخص شده می جان ( رویا حسینی ) درختر واقعی طایه نبوده و ماه گل ما ( شیوا ابراهیمی )در می جان بوده است.

 


رازی که مشخص بود دیر یا زود فاش می شود . رازی که ماه گل پیش از درباره آن با طایه صحبت کرده و علت جواب رد ماه گل به خلیل هم همین بود. 
ماه گل در سکانس هایی از سریال کلبه ای در مه به طایه گفته بود به خلیل پاسخ منفی می دهد چون خلیل رازهایی از زندگی او را نمی داند. هرچند طایه  چیز زیادی از این راز نپرسید اما از او خواست با خلیل صادق باشد و همه چیز را به او بگوید. 
ماه گل در نهایت وقتی که می بیند جان می جان در خطر است واقعیت را به خلیل می گوید تا بتواند دخترش را نجات دهد. ماه گل بنا به دلیلی که فعلا مشخص نیست می جان را در نوزادی پشت در امام زاده گذاشته است و طایه او را بزرگ کرده است.

 

پدر می جان در سریال کلبه ای در مه
پدر می جان کیست 


سریالی که با تم تاریخی شروع شد و پسر خان عاشق دختر رایت شد حالا وارد فاز تازه ای شده و زندگی شخصیت اصلی این سریال یعنی می جان محور اصلی داستان قرار گرفته است. عشقی میان می جان و دامون شکل گرفته است و می جان برای وصال دامون هرکاری می کند اما در این میان می جان دغدغه دیگری دارد آن هم پیدا کردن پدرش است. 
می جان هنوز نمی داند دختر ماه گل است. با این حال در سکانسی از فیلم وقتی نازبانو از می جان می خواهد خانه خان را ترک کند می جان به او می گوید اینجا خانه من است. از سوی دیگر ماه گل برای نجات جان به سراغ پدر واقعی می جان می رود و حالا در این میان باید صبر کرد و دید چه کسی پدر واقعی می جان است. 


با توجه به موضوع خیانتی که پیش از این طایه مطرح کرده بود و رازی که میان طایه و خان بود هیچ بعید نیست که می جان فرزند  خان باشد. چراکه نظر خاص خان به ماه گل و حساب بری اش از او جایگاه ویژه این زن را برای خان نشان می دهد. 
اما در این میان فرضیه دیگری نیز مطرح است. سیروس دیگر فردی است که ممکن است پدر می جان باشد ، هرچه هست آنچه تا به حال مشخص شده سیروس فردی لاابالی است و از سوی دیگر ماه گل در جوانی زخمی کاری خورده است.  باید منتظر ماند و دید چه کسی پدر می جان است و آیا برای رهایی دامون و رسیدن دامون و می جان کاری خواهد کرد؟


آیا شیرین دختر عموی دامون که عاشق دامون است برای همیشه از زندگی دامون رفته است؟ برای مشخص شدن این رازها باید منتظر ماند     

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.