2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
چرا سارا رسول زاده در نجلا 2 بازی نکرد

چرا سارا رسول زاده در نجلا 2 بازی نکرد

سارا رسول زاده بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا از بازی در فصل دوم این سریال حضور ندارد. دلیل آن را اینجا بخوانید

جامعه پویا -براساس گفته های تهیه کننده سریال نجلا اعلام کرد سارا رسول زاده بازیگر نقش نجلا در فصل اول این سریال در فصل دوم حضور ندارد گمانه زنی ها درباره علت انصراف سارا رسول زاده زیاد شد. 

 


درحالی که روز گذشته، مصاحبه ای از سعید سعدی؛ تهیه کننده سریال «نجلا» مبنی بر حضور محیا دهقانی بجای سارا رسول زاده در این سریال منتشر شد، حالا شنیده های سینما نوین حکایت از آن دارد که سارا رسول زاده بازی در یک سریال نمایش خانگی را بجای مدیوم تلویزیون ترجیح داده است.

حسام منظور در سریال نجلا2

 

سارا رسول زاده در سریال «بامداد خمار» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی قرارداد بسته است تا علی رغم تمایل عوامل «نجلا» برای همکاری با او، قید حضور در این کار را بزند و برای دومین بار پس از سریال «عاشقانه» تجربه حضور در نمایش خانگی را داشته باشد.

 

 

سریال نجلا داستان زندگی زن جوانی به نان نجلا است که از شیعیان عراق است و مورد ظلم صدام قرار گرفته و به ایران می آید و در خوزستان ساکن می شود. در همین حین صدام به ایران حمله می کند و سختی های زندگی نجلا و داستان عاشقانه او با عبد ( حسام منظور) جذابیت این سریال را دو چندان می کند. 

ملیکا شریفی نیا و آزیتا حاجیان در سریال نجلا


بجز حسام منظور ، ملیکا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان نیز در این سریال نقش آفرینی کردند در فصل دوم این سریال نقش نجلا را محیا دهقانی بازی می کند. 
 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1402/06/15
واقعا خراب کردن نجلا2با آوردن بازیگری که اصلا به درد نقش نجلا نمی خورد بایدنجلا2 خانم رسول زاده بازی میکرد نه این دختر که اصلا به نقش نجلا نمی‌خورد خدایش خیلی رو مخم بود بازی دهقانی
یاس 1402/06/04
به نظر من نقش آقای منظوروآقای ساسانی اینقدر خوب هست وعالی بازی می کنند که نبود خانم رسول زاده اصلا احساس نمیشه.خانم دهقانی هم خوب بازی کرد.سریال عالی بود.
مهران 1402/05/30
سلام لطفا اگه میخوایین نجلا ۳ رو درست کنید خانم سارا رسول زاده رو حتما بازی بدهید در نقش خودش
ناشناس 1401/01/27
عالیه
اکبر شمس 1401/01/21
به نطر من کارگردان بی تجربه گی کرد اگر قصد ساختن در چند فصل را داشت باید قرارداد رو طوری تنظیم می‌کرد که بازیگر موظف به ادامه همکاری باشه خصوصا بازیگر نقش اول
محمد 1401/01/15
وقتی خودش نخواسته بازی کنه چرا ازکارگردان ایراد میگیرید
نادر 1401/01/11
سلام به نظر من سریال نسازید بهتره تا حال بیننده رو با عوض کردن بازیگر بگیرید چون این طوری جذابیت کارتون فوق العاده پایین میاد .
مهدیه 1401/01/10
من نجلا۱ندیدم،ولی نجلا۲رودارم میبینم،اینم خیلی قشنگه،جزابیت خاص خودش داره
نظری 1401/01/10
باسلام و احترام. عرضی داشتم خدمت تمامی مردم کشور.. از تهیه کننده سریال ها تا کارگردان و... گرفته تا تمام مردمی که با این نظر مخالف هستند و... ! اینکه کارگردانان محترم. سریال خودشان را خراب می کنند دلیل مبهمی دارد؟! اینکه به هر دلیلی حالا یا اینکه در یک سریال دیگه باز می کردند و یا به دلایل مسائل مالی و یا هر دلیل دیگه ای که امکان وجود داشتن اون دلیل وجود داره.. به این دلایل نقش اصلی!! سریال رو تغییر و با این کار جذابیت کار خودتون سریال خودتون رو میگیرید چیه؟! اینکه عرض می کنید قصد داشتیم سریال در روز 01/01/01 پخش بشه.. اگر میخواستیم صبر کنیم برای خانم رسول زاده در این روز پخش نمی شد سریال. کاملا بی منطق هستید.. بینندگانتون رو از دست بدید بهتر هست یا چیز دیگه ای؟! اصلا منصفانه نیست!!
مژده 1401/01/09
بانبودن خانم رسول زاده نجلا۲ نمیتونه جذابیت نجلا۱روداشته باشه،ذوقی ک واسه دیدن نجلاداشتیمو دیگه نداریم،جای خالی خانم رسول زاده خیلی احساس میشه،چراسریالوخراب کردی خانم رسول زاده؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.